Browserprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dora50

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2004
Berichten
12
Hallo, ik heb probs met bepaalde sites, in outlook , krijg ik een mail binnen met een link erbij , die kan ik niet aanklikke, dus kopieer ik hem maar en dan lukt het wel, ten 2e, op bv www.marktplaats.nl zie je links bovenaan , plaats advertentie staan , die zie ik dus ook niet meer staan , alleen help /voorwaarden staat er.nu heb ik een andere browser geinstalleerd , zie ik wel plaats advertentie staan maar links bij emails gaat weer niet. Kan het zijn dat het iets te maken heeft met gif plaatjes, ik ben een mega leek wat pd betreft dus graag antwoord eenvoudig aub. Ook bv op www.sterrenbeurs.nl zie je een sms spel links staan die moet knipperen( heeft overigens wel gewerkt bij mij) maar nu dus ook al niet meer, wie kan mij helpen aub, ik heb internet explorer geupdate, windows ook .
 
Even IEfix draaien.

Gr jozo
 
Laatst bewerkt:
dll

hij zegt bestanden die voor een goede werking nodig zijn moeten worden gekopieerd naar dll cache. plaats windows cdrom prof. die komt steeds opnieuw in beeld dat scherm van plaats cdrom , terwijl die er allang inzit, wat is dat nou weer dan
 
Is de cd-rom misschien vuil of beschadigd ?
Start de computer eens opnieuw op want ik denk dat je browser probleem dan al opgelost is.
 
browser

kan nu pas op de site komen , ik kan dus nog niet mijn problemen oplossen , wat is er aan de hand zeg, ineens kan ik niet meer op bepaalde sites komen
 
Re: windows xp

Geplaatst door dora50
maar nu wil ik dus windows updaten en geeft hij dus foutmelding aan.
Waarom zet je een link naar deze vraag?
Wat voor foutmelding krijg je dan exact?
 
fout

er is een fout opgetreden in deze patch en kan dus niet worden verwijderd.
 
Laat de pc op Spyware scannen.
Hier kan je Adaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.
 
hijak

adaware laten scannen, nu hjak gedll, scan , scan log, opgeslagen als txt file , kreeg een kladblok scherm in beeld , wat nu te doen
 
Tot de hijackthis heren wakker zijn kan je met de evaluatie versie van THE ULTIMATE TROUBLESHOOTER
http://www.answersthatwork.com/TUT_pages/TUT_information.htm
nog een berg onnodige opstart items verwijderen.
Daarna wel even een nieuwe hijackthis.log plaatsen.
(oude kan je verwijderen door in het bericht op aanpassen te klikken)
 
Laatst bewerkt:
browser

ik heb dus met hjak alles verwijdert wat er verteld is, maar nu doet mijn browser vreemde dingen , ik kan bv geen gif bestandjes meer zien , bij bv www.marktplaats.nl , zie je links staan , plaats advertemtie , ik zie dat dus niet meer staan, op www.sterrenbeurs.nl moet je links een sms spel zien knipperen , bij mij nu dus ook niet meer , wat is dat dan nou weer???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan