Norton en Msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

ipea

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2001
Berichten
584
Hallo,
Ben ik weer eens met opnieuw problemen. Ik zal proberen zo uitgebreid mogenlijk te beschrijven.
Ik draai XP, heb Norton 2004 en Msn 6.1
Het probleem begint bij Msn die kan niet aanmelden zegt dat de firewall in de weg zit. Deze geeft vervolgens de melding:
Microsoft Generic Host Process for Win32 Services probeert toegang te krijgen via een of meer niet herkende modules..advies staat op blikkeren
Daarna kom Microsoft MSN Messenger met dezelfde melding.
Dit is het eerste probleem.
Zet ik de firewall uit dan kan ik via het pionnetje van messemger, naast het klokje niet aanmelden. Deze moet ik afsluiten. Dan kan ik via verkenner C:program Files/windows messenger aanmelden.

Wie o wie heeft de oplossing en graag in makkelijke taal a.u.b
alvast bedankt
Ipea
 
Microsoft Generic Host Process for Win32 Services!! Als je deze toegang geeft wat gebeurt er dan?
 
Laatst bewerkt:
Raymond er gebeurt niks.
Ik heb toestemming gegeven ,hij komt ongeveer 3x terug met de vraag en ik geef toestemming. Er kwam ook nog iets van desktop remote of zo iets Ik heb gewoon alles wat er aan meldng kwam toegestaan maar...
Msn wil niet
Nu kreeg ik een fout melding in MSN 0x81000365
 
Je zit niet achter een router? Of staat je XP firewall aan?
Die foutmelding wijst echt op een Firewall probleem....
 
norton msn

Hoi, je probleem komt helaas vaker voor dan je denkt, het feit dat je msn nu niet meer langs de firewall mag heeft te maken met een van de vele poorten die msn gebruikt om te kunnen communiceren via internet, het is hoogst waarschijnlijk dat er iets is gebeurd waardoor een van die poorten gebokkeerd is, je kun dit traceren via start/uitvoeren en dan het programma eventvwr.msc op te starten en dan een flink struinen door de vele meldingen die er staan, ik heb dezelfde problemen en gezien de huidige problemen en gevaren met msn in combinatie met de intenet explorer, heb het gewoon opgelost door het programma Dmsn te downloaden http://www.dmsn.nl en die te installeren en dat gaat dus meteen goed, verder is het wel handig om dus de msn messenger te verwijderen via software, maar ook via start/uitvoeren/msconfig en dan in het tabblad opstarten het vinkje weghalen voor de messenger.... :)
 
nee raymond ik heb geen router ( weet niet eens wat dat is hahaha)
en XP firewall?????????? geen idee
OC-Nerd
jouw advies eventvwr.msc zou misschien wel werken maar...."doorstruinen" ik zou niet weten war ik naar moet kijken of moet veranderen dus...
ga ik dat programma dmsn.nl maar downloaden alleen......msn messenger verwijderen????? dan kan ik hem toch niet meer gebruiken of ben ik nu dom?????
 
msn

als je msn verwijderd, kun je inderdaad msn niet meer gebruiken, maar msn is hier dus alleen het programma, in in plaats van msn gebruik je dan Dmsn, het programma gebruikt een fractie aaaan poorten, die normaal binnen msn alleen maar tot problemen kunnen zorgen zeker achter firewalls, dus als je net als ik (en ik heb hier een netwerk met 5 pc's en alle voorzien van dmsn) gewoon wilt kunnen kletsen gebruik dan dat programmma, en die eventvwr.msc hier zie je een plaatje wat er zou kunnen staan.

event.jpg
 
msn en norton

bedankt nerd

nog ff , misschien dom, maar moeten mijn kontakt personen bij MSN dan ook dat Dmsn hebben????? ik chat nl. met webcam met mijn kinderen en kleinkinderen in Amerika
eventvwr.msc heb ik er voor gehaald daar zag ik zoals op jouw voorbeeld rode kruisen dat waren fouten maar ik weet niet wat ik er mee moet doen......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan