MSN audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajoon

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2004
Berichten
7
Ik heb mijn probleem met issas opgelost. Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. Nu heb ik een ander probleem. Doordat ik mijn firewall heb aangezet kan ik niet meer met mijn kameraden praten via MSN dit doe ik geregeld. Nu is mijn vraag kan ik hier iets aan doen. Ook het hosten met wancatan (spel) werkt niet meer. Ben benieuwd wie dit op kan lossen
 
TCP/IP is opgebouwd uit een aantal communicatie-poorten. b.v. poort 80 is voor internet (http)

De poorten 6891 t/m 6899 open zetten moet voldoende zijn om weer te kunnen "kletsen" .

Hetzelfde geldt voor het hosten van een gameserver. De poort die nodig is moet open gezet worden in de firewall.
 
Ok bedankt voor het beantwoorden. Ik ben nieuw op dit forum dus bedankt voor de uitleg hierover. maar hoe kan ik bij die instellingen komen van de poorten. Ok bedankt
 
Hoe je firewall werkt weet ik niet, ik weet namelijk ook niet welke je hebt ;).

Kijk eens in de Help van je firewall om uit te zoeken hoe poorten geopend moeten worden.
 
Dan kan ik je maar één advies geven, schakel die uit. Slechtere firewalls bestaan volgens mij niet.

Goede opties zijn er voldoende.
 
Dan kan ik je maar één advies geven, schakel die uit. Slechtere firewalls bestaan volgens mij niet.

Goede opties zijn er voldoende.

Tiboriv ik heb eerlijk gezegd ook de firewall van xp, maar welke gratis firewal adviseer je dan?
 
Zonealarm, Kerio, Norton firewall. Er zijn gratis versies van sommige firewalls.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan