Antispam van Wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
193
Heb mijzlf vandaag geabonneerd op antispam van Wanadoo Cable. Heb Wanadoo zelf via een link de instellingen van Outlook 2000 laten aanpassen aan het antispam-programma. Inderdaad komen spammails nu binnen met de tekst ***SPAM*** in het onderwerp.

Echter, wat schiet ik ermee op als de mails niet gelijk naar de map 'verwijderde items' worden verplaatst? Ik moet ze dan toch handmatig naar de map 'Verwijderde items' verplaatsen'. Zoals vóór het abonneren op antispam dus.

Ik heb wel achteraf ingesteld middels 'Extra-Wizard regels-Anti spam' dat spamberichten naar 'verwijderde items' worden verplaatst. Toch blijven de spamberichten gewoon binnenkomen in 'Postvak In' i.p.v. 'verwijderde items'.

Wat kan ik fout gedaan hebben?
 
Ik weet niet precies hoe Wanadoo Anti Spam werkt maar je had beter een Spamfilter kunnen instaleren. Mailwasher is hier erg goed voor en nog gratis ook. deze verwijderd de spam van de server en zodoende krijg je het helemaal niet binnen. Bespaard je toch weer 24 Eurootjes per jaar!!;)
www.mailwasher.net
 
"Instellingen Wanadoo AntispamU kunt Wanadoo Antispam automatisch instellen voor uw e-mailprogramma. Dit doet u met een programma, dat automatisch een map aanmaakt waarin alle als spam gemarkeerde berichten zullen verschijnen. U kunt er ook voor kiezen Wanadoo Antispam handmatig in te stellen.
> Automatisch instellen
> Handmatig instellen "

Dit lees ik op de site van Wanadoo

http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/email/emailongewenste.html
 
Ik had ook voor 'automatisch instellen' gekozen, maar desondanks kwamen de spammailtjes (nu idd met ***spam*** in de tekst), gewoon in 'Postvak in' binnen i.p.v. 'Verwijderde items'.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan