Update IrfanView

Status
Niet open voor verdere reacties.

roby

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
2.529
IrfanView 3.95, het bekende en geprezen beeldbewerkingsprogramma/image viewer, is ge-update met een nieuwer en kleiner downloadbestand van 803 KB. De maker geeft aan dat enkele wijzigingen die in deze versie zijn verwerkt, de volgende zijn:

-maken van EXE/SCR bestanden voor presentaties.
-ondersteuning voor de formaten MNG/JNG, BodyPaint 3D, MrSID, ECW, WAD, TTF (True Type Fonts), RAW, Canon CRW.
-betere vermindering van het "rode ogen effect" in foto's.
-het maken van panorama afbeeldingen.
-opent nu ook ASCII bestanden (TXT, INI, HTML, C, H, PAS, JAVA, DFM, etc).
-nieuwe EXIF plug-in.
-verbeterde opslag van zwart/wit TIF bestanden.
-contextmenu met een boomstructuur voor thumbnails.
-een MP3 speler is verborgen in de "slideshow mode" ( kan gebruikt worden voor achtergrond muziek.)

PlugIns voor dit veel geprezen programma zijn Hier te downloaden.

Bron: Irfan view
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door roby
IrfanView 3.95 is ge-update.[/URL]
Blijkbaar krijg je er tegenwoordig bij elke update een extra Nederlandse-taalmodule bij.:)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Guus abc
Blijkbaar krijg je er tegenwoordig bij elke update een extra Nederlandse-taalmodule bij.:)

Guus.

Niet verkeerd :thumb:
 
Geplaatst door roby
Niet verkeerd :thumb:
Maar wel een beetje onhandig.
Nederlands1.dll en Nederlands3.dll zijn nogal slordige vertalingen (zie bijlage). Afgezien van de spelfouten worden er ook dingen onvertaald gelaten.
Nederlands2.dll is wel een goede vertaling, waarbij ook termen als Aspect ratio (Hoogte/Breedteverhouding) en Resampling worden vertaald.
Het lijkt me toch handiger als IrfanView één goede vertaling bijlevert i.p.v. drie, waarbij de gebruiker dan zelf maar moet uitzoeken welke de beste is.:)

Guus.
 
Laatst bewerkt:
Mee eens Guus

Maar ik denk dat iemand die helemaal niet thuis is in het engels er al blij mee is , al vind ik met een proggie van zo`n kwaliteit wel meer verwacht mag worden :confused:
 
Die mensen van Irfanview kunnen niet bepalen of het goede vertalingen zijn. Ze spreken immers geen Nederlands? Dus moet het inderdaad aan de mensen zelf overgelaten worden wat ze prettig vinden:)
Dank je Roby voor de tip :):thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan