internet bij opstarten van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikey2902

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2005
Berichten
9
Hallo,

Ik heb een vraag, heb nu sinds een week een nieuwe comp en heb internet er op geinstaleerd maar nu start internet gelijk op bij het opstarten.Wie weet hoe je dit kan deactiveren.


Grtz Mike
 
Staat er mischien een snelppkoppeling van IE in:
Start > opstarten > programma's > opstarten. Ook te vinden via:
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Menu Start\Programma's\Opstarten
 
Hallo Mike, en welkom op Helpmij.nl :)

Heb je ook een firewall en een virusscanner geinstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
Hoi lei en jozo,

Ik heb idd natuurlijk een firewall en virusscanner geinstaleerd ;)

En wat betreft IE,deze staat niet in de lijst opstarten.

Groet Mike
 
Mag ik vragen hoe jij verbinding hebt met het internet.
kabel adsl of telefoon..........
router modem........
besturingsysteem xp 2003 98 3.11
 
hoi puppie,

Ik heb kabel internet van casema. En xp versie 2002 met sp2...

Grtz Mike
 
Altijd online zijn met een kabelverbinding hoeft niet...

De overgang van een telefoonverbinding naar de kabel was heel prettig maar dat steeds online vind ik wat minder, vooral met het oog op veiligheid. Je pc uitzetten kan natuurlijk maar dan kan je er ook niks meer mee, geen optie.

Iemand gaf mij de volgende tip en zo doe ik dat dus al tijden: Ga naar configuratiescherm, netwerkverbindingen, klik met rechtermuisknop op je verbinding, eigenschappen. Onderin zie je pictogram weergeven in systeemvak. Die moet je aanvinken. Vervolgens zie je 2 monitortjes op je taakbalk verschijnen. Met rechtsklik kan je daarmee de verbinding verbreken. Om weer makkelijk verbinding te krijgen: rechtsklik op het pictogram Mijn netwerklocaties (bureaublad), eigenschappen, rechtsklik op LAN-verbinding en maak een snelkoppeling, zet deze op je bureaublad, die vraag wordt je ook gesteld, klik op ja. Met dubbelklik op dat LAN-pictogram op je bureaublad breng je de verbinding weer tot stand.

Mocht je de pc afsluiten zonder verbinding? Dat start de pc ook op zonder verbinding. Rechtsklik dan op die gemaakte LAN-pictogram en kies Inschakelen.
 
Hoi,

Allemaal bedankt voor de reacties... Probleem is opgelost...

Grtz Mike
 
Geplaatst door mikey2902
Hallo,
Ik heb een vraag, heb nu sinds een week een nieuwe comp en heb internet er op geinstaleerd maar nu start internet gelijk op bij het opstarten.Wie weet hoe je dit kan deactiveren.
Grtz Mike

Hoi Mike.
Wat was de oorzaak, en hoe heb je het opgelosd?
 
Als de oplossing mijn tip was heb ik nog een aanvulling: mocht je af en aan offline/online willen, rechtsklik dan op die 2 monitortjes op je taakbalk en kies Uitschakelen, weer online willen, dubbelklik dan op het LAN-pictogram. Zie plaatje wat je dan ziet. Plaatje 3 meldt één van de netwerkkabels is niet aangesloten', niks van aantrekken, is alleen een melding dat het connect met je netwerkkaart.

attachment.php
 

Bijlagen

  • kabelonoff.jpg
    kabelonoff.jpg
    23 KB · Weergaven: 198
Laatst bewerkt:
Hoi Gezina,

Ik heb het opgelost dankzij jouw tip!!!

Bedankt hiervoor :)

Grtz Mike
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan