automatische email

Status
Niet open voor verdere reacties.

moosive

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2005
Berichten
21
Ik heb een probleempje ivm outlook. Ivm mijn eindwerk moet ik ondere andere ervoor zorgen dat outlook express automatisch terugmailt bij afwezigheid. Dus kan iemand me hier bij helpen, heb gezocht maar niets gevonden.

Thx:D :love:
 
het werkte zo goed dat alle personen in onze inbox een mail kregen met " als je dit krijgt werkt het" , zelfs mensen van italie reageerden van wat is dit :p is wel grappig, maar begin te twijfele of ik nog door geraak:(
 
Waar moet je het nu voor hebben? Outlook of outlook express?

Werken jullie met een mailserver? Zoja dan kan je de afwezigheidsassistent gebruiken op het mailaccount waarvoor het moet gelden
 
ik moest het eerste weten voor express en daarna voor MS maar als jij mijn vraag closed kan ik niet veel antwoorden krijgen he :mad:
 
Kijk als jij je vraag nogmaals stelt in de sectie outlook maar je hebt het over outlook express dan gaat die zeker dicht. Ten eerste is het crossposten en ten 2e is het de verkeerde sectie.

Dus je moet mij niet aankijken als jij het fout doet.

Dus vertel eens duidelijk waarvoor het NU moet zijn en of je een mailserver gebruikt. Mocht het over Outlook gaan dan gaat deze vraag naar de outlook sectie
 
thx maar nanette heeft me al goed verder geholpen !
thx anyway :thumb:
 
Graag gedaan.
- hoewel ik niks afweet van MS Outlook en/of mailservers-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan