Ik kan niet doorlinken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lajonda

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2005
Berichten
11
Kan iemand mij helpen? Ik heb ineens dat ik op websites niet meer kan doorlinken. Het werkt soms wel als ik op de link ga staan en dan " openen in nieuw venster" kies via rechter muisknop. Iemand enig idee hoe dit ineens kan en hoe ik het kan veranderen?
(ik heb XP voor het geval dat nodig is om te weten, ik weet zelf niet veel van computers).
Bedankt voor het meedenken!
 
Mogelijk is dit aan de hand: Het is niet mogelijk om een nieuw Internet Explorer-venster te openen of er gebeurt niets na het klikken op een koppeling

Oplossing
Ga als volgt te werk om dit probleem op te lossen in Internet Explorer:

1. Sluit alle geopende programma's af.
2. Klik op Start en klik op Uitvoeren.
3. Typ regsvr32 urlmon.dll en klik op OK.
4. Als het bericht 'DllRegisterServer van urlmon.dll geslaagd' wordt weergegeven, klikt u op OK. Meestal is dit al voldoende, anders verder gaan zoals hieronder beschreven.

Als het probleem nog niet is opgelost, herhaalt u stappen 2-4 voor de volgende bestanden (vervang in stap 3 Urlmon.dll steeds door de naam van een van de bestanden hieronder):

Shdocvw.dll
Msjava.dll
Actxprxy.dll
Oleaut32.dll
Mshtml.dll
Browseui.dll
Shell32.dll (alleen Windows XP en Windows 2000)
 
Doordat ik twee vragen had gepost, is er misschien wat verwarring aan het ontstaan. Deze vraag, over het niet door kunnen doorlinken op web-pagina's is opgelost door een antwoord op mijn andere posting. Wat ik heb gedaan om dit probleem op te lossen is:

In Internet Explorer/Extra/Internet-opties, geklikt op Webinstellingen herstellen.

Dus, dus probleem is opgelost! Bedankt!
:thumb:

(ander probleem bestaat nog, zie andere posting voor het geval iemand nog andere suggesties heeft!)
 
Hoi!
De link die je doorgeeft werkt niet (bij mij in ieder geval) pagina kan niet weergegeven worden, krijg ik als melding.
dusssssss...het wil allemaal niet echt opschieten. Ik denk dat ik de boel maar opnieuw laat installeren...
 
Na veel geneuzel heb ik het probleem v.w.b. het niet kunnen doorlinken op web-pagina's op kunnen lossen door de pop-up-blokkering uit te schakelen. Nu heb ik wel weer pop-ups, maar ik kan ook de links weer openen.
 
Ik heb daar nog nooit van gehoord eigenlijk, dat een popup-stopper het euvel is dat je geen links meer op een site kan openen. Weet je zeker dat je spyware-vrij bent?
 
Ik vond het ook een verrassende moet ik zeggen, maar het werkte wel. Voor zover ik weet ben ik vrij van spyware, maar ik zal voor de zekerheid effe een controle doen. Ik laat nog even weten.
 
Geplaatst door Lajonda
Ik vond het ook een verrassende moet ik zeggen, maar het werkte wel. Voor zover ik weet ben ik vrij van spyware, maar ik zal voor de zekerheid effe een controle doen. Ik laat nog even weten.
Voor de zekerheid post ik het volgende nog even:
Scannen op Spyware. Hier kun je Adaware SE of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware. De update eerst doen, daarna pas scannen.

* Geen sukses, plaats dan een Hijack This Log: Lees dit bericht goed door: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=12

* Kijk hier voor uitleg Hijackthis: http://www.antispywareoffensief.nl/hijackthis/handleiding.html

* Plaats daarna je Hijackthis log in de volgende sectie: http://www.antispywareoffensief.nl/forum/forumdisplay.php?f=38

Vermeld daar ook je probleem erbij.

* Zie ook deze mededeling, waarom je de Hijackthis log op een ander forum moet plaatsen: http://www.helpmij.nl/forum/announcement.php?s=&forumid=272
 
Hoi!
ik was toch niet geheel spyware-vrij :eek:
Ik heb een scan uitgevoerd met Ad-aware eb ben nu wel clean. Ik ga wel even kijken op de plekken die je verder aangeeft
Overigens heb ik nu ik de scan heb uitgevoerd, pop-up blokkering er maar weer ingegooid en vooralsnog kan ik op websites door blijven linken. Maar ik ga verder met snuffelen.
Bedankt weer zover! Ik zal mij vorderingen en zo hier blijven posten, kan altijd handig zijn voor anderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan