gast account

Status
Niet open voor verdere reacties.

rob538

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2002
Berichten
50
Ik heb een probleempje met xp, ik heb mijn eigen account met alle beheer rechten verwijderd, nu kan ik alleen nog maar in gast account en kan daar niks mee, want daar heb ik geen rechten! mijn admin passwoord pakt hij ook niet, zou ook niet weten welk passwoord het is! wat kan ik nu nog doen om weer een account aan te maken met rechten, want nu heb ik alleen een gast account ??

alvast bedankt
 
Ga naar veilige modus en log in als de administrator (deze is alleen in veilige modus te zien). Maak in veilige modus een nieuwe account aan met beheerdersrechten. Nadat je deze account hebt aangemaakt kan je in normale modus weer verder werken met de nieuwe account en eventueel bewerken.

Veilige modus: http://www.virushelp.nl/veilige_modus.htm
 
Laatst bewerkt:
ja dat is een hele goeie zodraik op F8 druk tijdens het opstarten krijg ik maar 4 keuzes
diskette a:
cd-rom
network
en nog iets

ik kan niet eens in veilige modus komen !!
 
Kijk even naar die lin daar staat nog een manier.
Volgens mij ben je te voreg met F8.
 
uitvoeren->msconfig->boot.ini->SAFEBOOT aanvinken->herstarten
Als je klaar bent hetzelfde maar dan de vink weer weghalen.
succes
 
bedankt voor jullie reacties, maar het punt is ik kan niets uitvoeren in mijn gast account !! vandaar dat het zo rottig is
 
Dan zal het toch moeten met F8.

de opstartvolgorde van een PC:
1. Scherm waarin je naar de BIOS kan.
2. Laadscherm (niet van windows en kan heel kort zijn)
3. Scherm springt over en NU herhaaldelijk op F8 drukken (als het goed is krijg je een scherm met opstartmogelijkheden. Daar kies je veilige modus).
4. (niet meer van belang) windows.

Vaak proberen, dan moet het lukken.

Succes.
 
bedankt rve123 het is helemaal opgelost alleen ben ik nu wel me oude bestanden kwijt van me verwijderde account, maar nu doe hij het wel weer met rechte
 
Graag gedaan.

Nog wel even een tip: Let op met wat je verwijderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan