welk merk router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Porcupine

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2005
Berichten
78
ik ben op zoek naar een betaalbare bedrade adslmodem met router tot circa eur 80,- De merken zeggen me niet zoveel, ik heb gezien: Sitecom, Linksys en SMC. Zijn dit goede merken?
 
Ik heb nog een ADSL speedtouch 510 multi pc modem compleet, daar kan je 4 pc 's op aansluiten. Je vindt in mijn profiel mijn e-mail adres
 
Sweex kwam niet zo best uit de test, voor zover ik weet
 
Dit is GEEN sweex maar een Thomson modem Als je het niet zeker weet kan je beter niet reageren.
De modem is 1.5 jaar oud en werkt perfect Ik ben over gestapt van Planet (ADSL) naar Chello (kabel) dus vandaar over compleet.
 
Nou vrijwel elk modem/router ongeacht merk doet het goed hoor, de eisen die gesteld worden aan de fabrikanten zijn allen gelijk.
Bijvoorbeeld SMC is nieuw op de nederlandse markt, die zijn aan het spotten met prijzen, voor 30 euro koop je al een SMC router met modem functie, dat is geen geld.
Vraag ook eens in de computer winkel wat hun allemaal hebben liggen en kunnen verkopen.
De Alcatel speedtouch is ook geen verkeerde router/modem, doet het hier al jaren vlekeloos en werkt erg prettig in de menus.
 
Hallo,
Ik gebruik al ruim een jaar SMC, werkt uit de kunst. (modem router)
gr
 
Geplaatst door Amorlaura
Dit is GEEN sweex maar een Thomson modem Als je het niet zeker weet kan je beter niet reageren.
De modem is 1.5 jaar oud en werkt perfect Ik ben over gestapt van Planet (ADSL) naar Chello (kabel) dus vandaar over compleet.

Beste Amorlaura...
Dit was geen post naar jou maar naar Porcupine.
Ik heb zelf wel een Sweex modem en weet uit ervaring dat deze heel gevoelig is voor portscans e.d.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan