Bookmarks weg uit Opera en Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kenju

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2001
Berichten
796
Doe net mijn computer aan, en kom tot de ontdekking dat ik mijn bookmarks kwijt ben in zowel Opera als Firefox. In de Operamap kwam ik nog wel een bladwijzerbestand tegen, maar die was wel enigszins verouderd. Voor Firefox vond ik alleen maar een bestand met bladwijzers die standaard meegeïnstalleerd zijn.
Wat heb ik de afgelopen tijd veranderd? Firefox 1.5 geïnstalleerd en O&O Defrag geïnstalleerd en laten lopen. Iets anders kan ik zo effe niet bedenken...

Iemand een idee waar evt. de bladwijzerbestanden worden opgeslagen, of een andere manier waarop ik mijn bladwijzers kan terughalen? Dit is echt zeer irritant...:confused:
 
Geplaatst door Kenju
Iemand een idee waar evt. de bladwijzerbestanden worden opgeslagen, of een andere manier waarop ik mijn bladwijzers kan terughalen?
Voor Firefox worden die opgeslagen in Bookmarks.html.
Als je dat niet kunt vinden, ben ik bang dat je ze door de installatie van FF 1.5 kwijt bent geraakt.
Geplaatst door Kenju
Dit is echt zeer irritant.
Ik kan je aanraden regelmatig een backup van je Bladwijzers/Favorieten te maken.
Dat is niet alleen handig voor dit soort situaties, maar ook als je een schone installatie uitvoert - daarna hoef je de bestanden alleen maar op de juiste plaats terug te zetten.
Overigens hoor je natuurlijk ALTIJD een backup van je belangrijkste bestanden te hebben. ;)

Guus.


Guus.
 
Handig tooltje voor het back-uppen van je profiel (waaronder je bookmarks) van Firefox: BackUpFox
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik had sowieso niet al te belangrijke bookmarks, dus heb me er maar bij neergelegd. Die bookmark-extensie zit er echter wel nu. Nogmaals bedankt allen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan