increditmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

gila

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2004
Berichten
845
de map junk functie in verdwenen - hoe krijg ik die terug-
heb geen interesse in hun aanbieding van die bijzondere map
met vriendelijke groet gila
 
incredimail

zie vorige vraag indien mogelijk graag een reactie groet gila
 
incredimail

correct daarop wil ik graag antwoordt groet gila
 
De enige mogelijkheid om die map terug te krijgen, is door ervoor te betalen.

Lees de informatie maar door op www.incredimail.nl

Het is geen gratis service (meer)

Groeten Oossie
 
incredimail

oossie bedankt maar daar op credimail.nl lees ik niets van...dat het niet meer gratis is groet gila
 
Ik zie het inmiddels ook niet meer staan, maar weet ik het uit ervaring.

Groeten Oossie
 
credimail

oossie eerst dus lekker maken gratis en dan KASSA svp
maar ook jij bent daar niet schuldig prettige feestdagen en groet ruud-gila:love:
 
Dat is precies de werkwijze van Incredimail :evil: Eerst zorgen dat je afhankelijk bent, en dan de creditcard laten trekken. Jij ook fijne feestdagen:love:

Groeten Oossie
 
incredimasil

tot besluit KRIMINEEL het zij zo wij kunnen daar tegen een vuist maken en meer niet MAAR VAN MIJ GEEN CREDITKAART ALLEN PRETTIGE KERSTDAGEN RUUD-Gila
 
incredimail

bij het opmaken van de tekst voor een te verzenden mail wil ik een bepaalde linea in kleur aanbrengen voor het verzenden nu krijg ik geen beweging in de A waar kleur voor staat - hoe activeer ik de kleur mogelijkheid groet gila
 
Door incredimail aan te schaffen, daardoor krijg je alle mogeijkheden die er mee zijn.
 
incredimail

heb ik ja werk er plezierig mee maar wil de tekst gedeeltelijk in kleur kan echter hem niet activeren
 
Heb je ook letter crator aangeschaft dan? of alleen incredimail?
 
het werkt als op een mail antwoorden wil maar niet direct bij het schrijven
 
Dit snap ik even niet, kun je iets duidelijker omschrijven wat je bedoelt ?
 
incredimail

ik ga antwoorden op een mail -in dit antwoordt kasn ik kleur aanbrengen dus ok
nu wil ik een nieuwe mail herstellen en in die tekst kleur aanbrengen en DAT LUKT NIET groet gila:eek:
 
Ik zou niet weten hoe ik je hiermee kan helpen. Maar er zijn diverse fora`s op internet die je daar wel mee op weg kunnen helpen.
 
incredimail

nog steeds erger ik mij dat de tekst voor een klaar te maken mail niet in kleur kan -markeren kan ik een gedeeltre van de tekst het venster voor kleur mogelijkheden verschijnt ook aanklinken en op ok maar brengt niks groert gila
wat moetr ik nog doen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan