Videokaart instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jouri1995

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2009
Berichten
38
Ik heb een vraagje ik wil ik moet mijn videokaart instellingen wijzigen voor een spel iets met antialiasing via applicaties. hoe doe ik dit? ik heb iets gehoord over dat het via
start > uitvoeren > dxdiag > beeldscherm ofso het enige wat ik daar zie is : naam, fabrikant etc.
 
Ik heb een vraagje ik wil ik moet mijn videokaart instellingen wijzigen voor een spel iets met antialiasing via applicaties. hoe doe ik dit? ik heb iets gehoord over dat het via
start > uitvoeren > dxdiag > beeldscherm ofso het enige wat ik daar zie is : naam, fabrikant etc.

Wat jij heb gehoord, is je specificaties van je videokaart bekijken. Wat voor kaart heb je? nVidia of ATI Radeon? Dát kan je in je DxDiaG zien.;)
 
bij naam staat : NVIDIA GeForce Go 6200 TE 64M / 6600 TE 128M
 
Laatst bewerkt:
Ok. Ga naar je beruaublad en druk op je rechtermuisknop. Zie je ergens nVidia control center staan?
 
ik wil sims 3 spelen maar als ik dat wil moet ik de instellingen van de videokaart op antiatiasing via applicaties.
 
Gevonden die setting maar wat moet ik er mee doen : er zijn de volgende opties. off, 2x, 2xQ, 4x, 8xS, Application-controlled
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan