Mail probleem met Windows live

Status
Niet open voor verdere reacties.

javave

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2006
Berichten
102
Een kennis van mij heeft problemen met Windows Live (zelf ken/gebruik ik dit programma niet) er staat dat er 74 berichten zouden zijn maar als je op het envelopje klikt gebeurt er niets. Als ik in Windows Mail kijk dan is daar maar één bericht.

Hoe los ik dit op voor haar?

Jan
 
Een kennis van mij heeft problemen met Windows Live (zelf ken/gebruik ik dit programma niet) er staat dat er 74 berichten zouden zijn maar als je op het envelopje klikt gebeurt er niets. Als ik in Windows Mail kijk dan is daar maar één bericht.

Hoe los ik dit op voor haar?

Jan

Start -> Deze Computer -> Configuratiescherm -> Software -> Windows Life -> Verwijderen/Herstellen --> Kies voor herstellen --> Geen resultaat? -> Verwijderen en opnieuw installeren.

Succes
 
Herstellen helpt niet en verwijderen en opnieuw installeren ook niet :confused:

Wel heb ik via MSN vandaag haar berichten gevonden maar die laten zich niet openen.

Jan



Start -> Deze Computer -> Configuratiescherm -> Software -> Windows Life -> Verwijderen/Herstellen --> Kies voor herstellen --> Geen resultaat? -> Verwijderen en opnieuw installeren.
/QUOTE]
 
Herstellen helpt niet en verwijderen en opnieuw installeren ook niet :confused:

Wel heb ik via MSN vandaag haar berichten gevonden maar die laten zich niet openen.

Jan



Start -> Deze Computer -> Configuratiescherm -> Software -> Windows Life -> Verwijderen/Herstellen --> Kies voor herstellen --> Geen resultaat? -> Verwijderen en opnieuw installeren.
/QUOTE]

Staan de berichten ook niet in haar inbox op een andere pagina? Bekijk alle pagina's eens...misschien dat daar ongelezen mails staan.
 
Nee kan ze nergens vinden.
Ben bang dat die computer opnieuw geïnstalleerd moet worden. Kan door het bos de bomen niet meer zien en de eigenaresse weet absoluut niets van computers.

Ze heeft het erover dat ik Hyves voor haar moet bewaren.. Is dat een map? Nee toch? Het is toch een site. Krijgt ze haar gegevens daar niet gewoon terug als ze opnieuw ingelogd? Ik ken Hyves en de verschillende chat sites niet. Ik gebruik ze nooit.

In ieder geval bedankt voor je hulp zover!

Jan
 
Nee kan ze nergens vinden.
Ben bang dat die computer opnieuw geïnstalleerd moet worden. Kan door het bos de bomen niet meer zien en de eigenaresse weet absoluut niets van computers.

Ze heeft het erover dat ik Hyves voor haar moet bewaren.. Is dat een map? Nee toch? Het is toch een site. Krijgt ze haar gegevens daar niet gewoon terug als ze opnieuw ingelogd? Ik ken Hyves en de verschillende chat sites niet. Ik gebruik ze nooit.

In ieder geval bedankt voor je hulp zover!

Jan

Computer hoeft niet opnieuw geinstalleerd te worden denk ik. Heeft niet te maken met de mailbox.

Hyves is een soort vriendensite....kan ze toch gewoon inloggen met inloggegevens
 
Die laptop is zo traag... En rondlijkend vond ik van alles wat ze toch niet gebruikt. Hopelijk word dat ding wat sneller. Ik zal haar leren hoe ze wat onderhoud plaagt aan dat apparaat,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan