Itunes werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Civious

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Berichten
2
Itunes werkt niet meer sinds ik geupdated heb van 8.0.1 naar 8.0.2.

ituneswerktnietmeerdl7.jpg


Ik heb geprobeerd Itunes er weer af te halen en opnieuw te instaleren maar dat werkt ook niet, heb zelfs meerdere versies geprobeerd.
Ook heb ik geprobeerd alle apple programma's eerst verwijderd, precies het zelfde probleem.

Echter wil iTunes 7.2 en 7.4 wel werken, maar mijn iPod wil dan niet synchroniseren en zegt dat hij minstens iTunes 7.6 nodig heeft. Maar 7.6 en elke serie die erna komt doen het allemaal niet.
Allemaal zelfde fout als op afbeelding.

Ik weet dat dit mijn eerste bericht is, maar ik heb meerdere forums geprobeerd maar geen reactie erop. Hopelijk weeet één van jullie de oplossing, alvast bedankt voor de moeite!
 
Systeemherstel al geprobeerd, en terug gegaan naar de tijd dat i-Tunes 8.01 nog werkte?
Hieronder nog een link naar ITunes 7.6. Misschien werkt die. Je zou ook kunnen proberen de drivers vd geluidskaart te updaten.
http://www.brothersoft.com/itunes-66443.html

Helaas heb/had ik geen systeemherstel van toen iTunes 8.01 het nog deed.
Die versie van iTunes heb ik ook geprobeerd, deed het ook niet.
Het laatste probeer ik vandaag nog even, maar lijkt me sterk dat het daar aan ligt :confused:

In ieder geval bedankt voor je reactie! :)
 
zelfde probleem

Ik heb precies hetzelfde probleem, hoor ook van andere vista gebruikers dat ze hier last van hebben :(. Kan mn iPhone nietmeer sychroniseren,,, iTunes starten,,
Heb opnieuw installeren al geprobeerd niks werkt tot zover,, inmiddels versie 8.1.1.

Itunes werkt niet meer sinds ik geupdated heb van 8.0.1 naar 8.0.2.

ituneswerktnietmeerdl7.jpg


Ik heb geprobeerd Itunes er weer af te halen en opnieuw te instaleren maar dat werkt ook niet, heb zelfs meerdere versies geprobeerd.
Ook heb ik geprobeerd alle apple programma's eerst verwijderd, precies het zelfde probleem.

Echter wil iTunes 7.2 en 7.4 wel werken, maar mijn iPod wil dan niet synchroniseren en zegt dat hij minstens iTunes 7.6 nodig heeft. Maar 7.6 en elke serie die erna komt doen het allemaal niet.
Allemaal zelfde fout als op afbeelding.

Ik weet dat dit mijn eerste bericht is, maar ik heb meerdere forums geprobeerd maar geen reactie erop. Hopelijk weeet één van jullie de oplossing, alvast bedankt voor de moeite!
 
Ik krijg nu ook de melding: itunes werkt niet meer. Ik heb de laatste versie van itunes (9.0.2). Ik kan itunes wel opstarten maar als ik mijn ipod touch (2G) aansluit krijg ik de melding ''itunes werkt niet meer.'' Ik weet niet wat ik nog kan doen. Ik heb mijn ipod gereset, ik heb itunes opnieuw geinstalleerd na volledige verwijdering, ik heb oudere versies geinstalleerd maar vanaf versie 8.2 (vereist om ipod te synchr.) krijg ik dezelfde melding, op de pc van mijn broer heb ik ook itunes geinstalleerd maar daar krijg ik ook de melding.
Ik heb ook nog iets met DEP geprobeerd (gelezen op forums met zelfde problemen maar nergens zie ik de uiteindelijke oplossing).

Ligt het aan mijn PC (vista) of aan mijn ipod touch 2G?
Weet iemand een oplossing?
 
Probeer iTunes te de-instaleren met Revo Uninstaller dat is een programma dat een ander programma de-instaleert maar als het klaar is scant het ook het register en de overgebleven bestanden en verwijzingen, die kun je dan automatisch verwijderen. De computer "herrinert" zich dan niks meer van het programma. Instaleer iTunes dan op nieuw en kijk of het werkt. Ik hoop dat dit je helpt.
 
Laatst bewerkt:
Zelfde probleem gehad na update. De nieuwste versie (X) gedownload en geinstalleerd van Apple en hup alles is weer in orde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan