trustedinstaller

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie7

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
Berichten
61
geen toegang tot bestand

u bent niet gemachtend om deze bewerking uit te voeren.
U dient door trustedinstaller gemachtigd te worden om dit bestand te kunnen verwijderen.

Dit is de tekst die ik krijg als ik een bestand wil verwijderen.
Dit bericht krijg ik bij alles dat ik wil verwijderen.

kan iemand mij helpen
 
Zo breed lijkt me je probleem niet te zijn. Kijk eens of je een bestand dat je niet meer nodig hebt kunt verwijderen uit de Mijn Documenten map?

Tijs.
 
Zo breed lijkt me je probleem niet te zijn. Kijk eens of je een bestand dat je niet meer nodig hebt kunt verwijderen uit de Mijn Documenten map?

Tijs.

ja dat wel maar als ik een bestand wil verwijderen van een installatie of software wil deinstaleren zegt hij altijd trustedinstaller
 
Ik had gelijk: Je overdreef behoorlijk met je vraag:
Dit bericht krijg ik bij alles dat ik wil verwijderen.

Ok, als je om welke reden dan ook tóch wat moet verwijderen wat van TrustedInstaller is zónder gebruik te maken van Configuratiescherm -> Software:
Kijk hier

Succes,

Tijs.
 
Ik had gelijk: Je overdreef behoorlijk met je vraag:

Ok, als je om welke reden dan ook tóch wat moet verwijderen wat van TrustedInstaller is zónder gebruik te maken van Configuratiescherm -> Software:
Kijk hier

Succes,

Tijs.

ik heb alle stappen gevolgd maar hij zegt dat hij dit niet kan opslaan .
Ligt dit niet aan windows 7 want in de link is het voor vista
 
ik heb alle stappen gevolgd maar hij zegt dat hij dit niet kan opslaan .
Ligt dit niet aan windows 7 want in de link is het voor vista

Kun je de precieze foutmelding even posten en aangeven wáár in de instructie je die melding kreeg? Zover ik weet is de instructie ook prima geschikt voor W7.

Tijs.
 
Freddie7,

TrustedInstaller is een 'NT Service' account van Vista, Windows 7 en Windows 2008. Het is niet een gebruiker of groep. Deze account eigenaar van het bestand dat je wil verwijderen of wijzigen.

Om het bestand te verwijderen of wijzigen moet je een 'take ownership'uitvoeren van het bestand via de Security tab van de bestands eigenschappen.

Good luck!
 
Deze vraag is uit 2009. Oudere topics kunnen met rust gelaten worden. Daarom gaat er een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan