Hoe Windows 7 Installeren ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
Berichten
632
Beste mensen zou iemand me aub kunnen helpen met het installeren van Windows 7 snap er niets van ben zo woedend dat ik de pc uit de raam zou willen gooien :mad:

Ik heb Windows 7 Ultimate x64 RC Build 7100 gedownload, gebrand op een DVD 2x zelfs omdat ik dacht dat de eerste het niet deed :mad:

Als ik op Setup klik krijg ik deze melding:
Naamloos.jpg

Dus heb ik het op een andere manier geprobeerd. Via de DVD booten, alles loopt goed en hij loopt vast op het Blauwe scherm WTF ? doe ik nou iets fout of wat ?


Huidige specs:
Windows Vista Ultimate 32Bits
Q6600 @ 3.4GHZ
Ati 4890
4GB Geheugen 1066MHZ
500GB 16MB Cache Harde Schijf

Aan mijn componenten kan het toch niet liggen dat hij 'm niet wilt installeren.... ?

HELP AUB. Alvast bedankt.
 
Staat die windows 7 wel als een iso of image op de dvd gebrand? want als ik het plaatje bekijk is alles uitgepakt.
Het moet als iso/image gebrand worden en dan gewoon van dvd opstarten.
 
je heb een 64 bit gedowload en hebt een 32bit PC . ja dat gaat niet samen maar ls als je echt Win. 7 wilt, stuur een mailtje naar mij en dan geef ik je wel per i maisl ofzo Win. 7 build 7100 32 bit all iditions ok ?

want ik heb hem nog op mn pc

*KNIP*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
tenzei je hem zelf wilt dowloaden , maar daarvoor moest ik de pc de hele nacht laten lopen. :shocked:

maar hier is dus de Link, *KNIP* waar is de link nou ? er staat knip ?
[Smod edit]Lees het bericht onder jou bericht eens, dan weet je waar de link gebleven is.[/Smod edit]



P.S je heb een torrent dowloader nodig
 
Laatst bewerkt door een moderator:
maar hier is dus de Link, *KNIP*


P.S je heb een torrent dowloader nodig
Link verwijderd deze is tegen onze voorwaarde, daarbij is Windows 7 gewoon via Microsoft te downloaden met een geldige key.

Tevens helpen we via het forum niet via de mail.
 
Zoals tom bouwt zei, een 64 bit OS op 32 bit gaat niet werken.

Voor alle duidelijkheid, kan jou pc 64 bit aan?

En wat bedoel je met Blauw scherm?
 
Hey,

Bedankt voor jullie antwoorden, maar waarom kan ik niet de 64Bits installeren dan..... :confused: moet ik per se 32Bits installeren ?:mad:
 
Omdat je hardware moet hebben die 64BITs ondersteund.
 
En dat heb ik niet ? :confused: ik dacht echt dat mijn pc voldoet aan de huidige programma's zie mijn eerste post aub voor de specs. De reden dat ik 64BITS wou installeren is omdat die dan 4GB zou herkennen ipv 3.25 :mad:. Maar goed ik heb nu al 2 cd's verspild aan de 64Bits editie :p

Waar kan ik de 32Bits downloaden dan wel de RC editie :) ?
 
Jij kan wel de 64 bits installeren hoor, aangezien je een Q6600 hebt, en dat is toch een 64 bits processor. Wat jij volgens de screenshot doet, is de setup starten vanuit Windows, terwijl je eigenlijk de pc moet opstarten van gebrande Windows 7 DVD.
 
Hahahahaha.
En dat heb ik niet ? :confused: ik dacht echt dat mijn pc voldoet aan de huidige programma's zie mijn eerste post aub voor de specs. De reden dat ik 64BITS wou installeren is omdat die dan 4GB zou herkennen ipv 3.25 :mad:. Maar goed ik heb nu al 2 cd's verspild aan de 64Bits editie :p

Waar kan ik de 32Bits downloaden dan wel de RC editie :) ?
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx

Alles wel even goed lezen voordat je gaat downloaden, hé!
 
Laatst bewerkt:
Hey,

TNX voor de link ben de 32BITS aan het downloaden nu :). Ik heb de 64BITS gedownload via torrent. Misschien kan het daar ook aan liggen..... Maar wel raar bij alle andere mensen doet die 't. Ik deed ook laden via de DVD, er stond Windows installing en dan krijg ik een blauw scherm en verder komt die niet verder :mad:

Maar ga nu de 32BITS proberen :)

Ik laat het horen.
 
Hey,

Windows 7 is nu geinstalleerd :D

Paar andere vragen:

Hoe moet ik de windows activeren ? heb de code in mijn e mail gekregen van microsoft, maar ik zie nergens waar ik die moet activeren ?


Drivers van geluid moet ik ook installeren, maar ik kom er echt niet uit heb heel google afgezocht :shocked: dus zou iemand me aub kunnen helpen ?

Deze geluidskaart heb ik: Creative Soundblaster Audigy
http://www.alternate.nl/html/produc...it/-1046757/?tn=HARDWARE&l1=Geluid&l2=Kaarten

Alvast bedankt ;):thumb:
 
je moet het activeren door naar start te gaan --> control panel dan zie je boven in een paar pabbladen (als het tabbladen zijn) neem de tweede van links dan naar benedenscrolle an staat het onderaan :thumb:

en het probleem met geluid heb ik ook (nog niet opgelost)
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Bedankt windows geactiveerd :) en voor hoe lang geldt dit ? :cool:

Maar ik word gek zonder geluid geen leven, zonder geluid kan geen spelletje starten ufff

Untitled.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan