Hoe gebruik je een crack?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moowjow

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2008
Berichten
44
Nog één vraag. Hoe gebruik je een crack of hoe installeer je het? En hoe gebruik je het op een spel? X
-----------------------------------------------------------------
een nietwetend meisje met een vraag!:D
moowjow


mod edit -- om de stroom aan misbruikmeldingen te stoppen, quote ik even uit de huisregels: "Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt." -- KwarK
 
Laatst bewerkt door een moderator:
crack, moet je plaatsen in de installatie map van het spel

deze computer / c: / program files / nu zoek je de map van het spel op en dan kopier je die crack daarin, hij vraagt dan om over te schrijven, klik dan ja
 
Ik weet niet of dit dus nog binnen de regels valt van Helpmij...

Maar er zijn verschillende soorten cracks, die verschillende soorten beveiligingen omzeilen. Wat ik je kan vertellen is, dat de meeste makers van Cracks er vaak een bestand bij stoppen met instructies. Als je die instructies niet hebt, dan zul je dus gewoon het crack bestand moeten verplaatsen naar de map van de game en de bestanden overschrijven. Dit hoeven dus niet altijd exe bestanden te zijn, maar kunnen ook DLL bestanden zijn.
 
check me eerste bericht, ga eerst lezen of moete we je daar ook bij helpen?
 
Jha ik heb het geod gelezen:p Maar ik weet niet of alles dan klaar is? en kan ik dan gewoon spelen. En ik wist niet wat overschrijven was. Sorry, maar je hoeft niet te denken dat ik alles gelijk moet weten:( ik ben nieuw hier.
 
waarom probeer je het niet, hoe ken ik nou weten of die nu doet?
en nog iets als je met download begint dan moet je een goede virusscanner hebben
 
Losse Crack erbij?

Maar een vraag. als je een spel ziet en er zit geen Crack bij. Kun je dan een losse crack downloaden? Zoja? hoe en welke?
 
ik kan je zeggen, op torrent sites plaatsen ze nooit iets zonder crack, anders moet er een virus bij zitten


en kijk is op google: nederlandse trackers

dat zijn nederlandse torrent site, virusvrij, films met ondertiteling kan je zo vanaf halen en games zijn ook altijd goed
 
crack, moet je plaatsen in de installatie map van het spel

deze computer / c: / program files / nu zoek je de map van het spel op en dan kopier je die crack daarin, hij vraagt dan om over te schrijven, klik dan ja
Dus als ik dat gedaan heb kan ik hem gewoon spelen? xx
 
waarom probeer je het niet
dit is trouwens mijn laatste reactie, omdat dit toch geen zin heeft, want ik praat al in jip en janneke taal en nog snap je het niet
 
waarom probeer je het niet
dit is trouwens mijn laatste reactie, omdat dit toch geen zin heeft, want ik praat al in jip en janneke taal en nog snap je het niet
Ik vraag niet of je onvriendelijk wilt doen. ik vraag alleen of je het dan gelijk kunt spelen. Je doet net alsof ik een misdaad pleeg als ik een vraag stel. Maar deze site is om iemand te helpen en om vragen te stellen nou dit is een vraag. dus nogmaals.Als je dat hebt gedaan. Kun je het dan gelijk spelen? xx
 
en weer lees je me berichten niet goed

dit was de druppel, ik word hier niet echt vriendelijker op dus daarom stop ik met deze vraag, zelf kan je niks aan doen, of wel, lees me berichten is door
 
Ik weet het gewoon niet. Ik ben ook weer niet zo goed in begrijpend lezen. ik heb al 5 keer gelezen en nog weet ik het niet. Als je het neit weet mag je het ook zeggen. Ik wil niet onvriendelijk lijken. Maar ik weet het echt niet. Ik wil het allemaal wel proberen en als het niet werkt? Dan heb ik mis. mijn spel kapot gemaakt. Ik ben ook nog niet zo oud. En kan ook nog niet zo veel gelijk weten. Daarom kan ik ook nog niet zo goed begrijpend lezen. Als iemand nu gewoon nog eens antwoord geeft dan weet ik het pas. Weet je dat ik me nu heel dom voel. En nog steeds dommer. Ik heb nog geen computercursus gehad op school. En ook nog niet eens mijn hele begrijpend lezen. grammatica. Ik kan dat gewoon niet. Oke zeg maar dat ik dom ben. Maakt me allemaal niets uit. Ik ben jong. geen geleerde en DOM! nu goed. krijg ik nu antwoord? En in babytaaltje. Zodat DOMME mensen het ook kunnen lezen! ? xx het domste jonge meisje op aarde dat niet goed kan lezen.
 
TomTom1,
Crash is duidelijk genoeg geweest.
Helpmij is een forum waar vaak mensen komen die een duidelijke uitleg nodig hebben en dan moet je niet ongeduldig en kortaf gaan worden, want dan is dit niet de plaats voor jou.
En nee, ik hoef hier geen reactie op van jou via het forum. Mocht je willen reageren mag je mailen naar moderator@helpmij.nl
___
Moowjow,

Betreffende de crack.
Bij gedownloade software zit vaak een crack inbegrepen. Deze kan je kopiëren naar de installatiedirectory en daar worden de bestanden overschreven nadat je aangegeven hebt dat dat moet gebeuren.
Als er geen crack bij zit, dan zal je die moeten gaan zoeken. Hoe en waar kunnen wij je niet zeggen omdat dat tegen de huisregels is van Helpmij.nl
 
Laatst bewerkt:
Oke maar is de installatiedirectory het ding wat eigenlijk op een cd moet staan. dus het spel? heeeeel erg bedankt ! xx:love::love:
 
De installatiedirectory is de plaats waar het spel geïnstalleerd staat op je harde schijf.
Dus bijvoorbeeld c:\games\spelnaam\
 
Aaah oke. Maar je moet spel wel eerst op een CD zetten, toch? Want anders kan je het toch niet installeren. Het spijt me als ik een beetje dom ben. Ik ben net nieuw in dit wereldje. :) alsjeblieft niet boos worden.
 
Als je een zo genoemde .iso .bin of cue oid van een spel hebt, dat is een bestand wat op een CD gebrand kan worden echter dat is niet verplicht nodig.
Er zijn programma's zoals daemon tools welke een virtuele CD/DVD-speler maken en daarmee kan je dan deze bestanden 'inladen' om ze vervolgens net als een gewone CD/DVD te benaderen en je spel te installeren.

Daemon tools kan je hier vinden:
http://software.helpmij.nl/index.php?action=detail&id=31

Mocht je er niet uit komen, zeg maar wat je niet snapt en we proberen je het uit te leggen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan