UT2004-demo te downloaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
De UT2004-demo is uit.

Download em hier (209mb):
http://www.atari-webcenter.com/friends/?module=friends&action=viewDownload_page&id=20

Meeste servers zitten propvol op dit moment.

Zo zal Unreal Tournament 2004 voertuigen bevatten welke door de speler bediend kunnen worden, zowel op het land als in de lucht en zelfs in de ruimte. Met de nieuwe onlaught mode zullen de gevechten dan ook uitgevochten worden op immens grote maps zodat de voertuigen goed tot hun recht komen.

Verder zal het in Unreal Tournament 2004 mogelijk zijn middels een microfoon met je teammates te praten. Deze stemmen zullen volledig via 3D sound doorgestuurd worden zodat ze echt uit de richting komen waar het poppetje zich ook daadwerkelijk bevindt, met een volume variërend nagelang de afstand.

Daarnaast zal er een UnrealTV mode in zitten welke het mogelijk maakt een match door honderden mensen te laten volgen zonder dat dat impact heeft op de server.

En alsof dat nog niet genoeg is zal Unreal Tournament 2004, naast een hele reeks nieuwe maps, ook nog eens alle maps bevatten die al in Unreal Tournament 2003 zaten. Ook zullen mensen met Unreal Tournament 2004 zo op een 2003 servers aan het spel mee kunnen doen. En het spel komt al in de herfst van dit jaar.

ut2004_box.jpg

Ik heb 'm gisteravond even gedownload, zal het vanmiddag eens gaan spelen :thumb:

Volgens mijn neef moet ie wel vet zijn .. :)

Hij is ook vet. Qua gameplay enzo komt et dichter in de buurt van de 1e Unreal Tournament. De Onslaught-mode is echt heel vet!

Ik ga em zeker weten kopen. :thumb:

Geplaatst door Muurhond
Hij is ook vet. Qua gameplay enzo komt et dichter in de buurt van de 1e Unreal Tournament. De Onslaught-mode is echt heel vet!

Ik ga em zeker weten kopen. :thumb:

Ah beter!

Wat is die Onslaught mode precies? En ist een zwaar spel voor de videokaart? :p

Ik heb gehoord dat je bots.ini naar UT2003 kunt overzetten en dat de bots dan net zo slim zijn als in 2004.

Geplaatst door Smartguy
Ik heb gehoord dat je bots.ini naar UT2003 kunt overzetten en dat de bots dan net zo slim zijn als in 2004.

Kan je proberen (wel backup maken van dat bestand), maar et lijkt me sterk.

De AI van UT2003 is gewoon overgenomen in UT2004, met slechts hele kleine aanpassingen qua verdediging van die powecore´s in UT2004 enzo. Maar daar heb je nix aan in UT2003 omdat die speelmodi daar niet inzitten. :)

UT 2003 is al een super spel (bij mij is hij grafisch niet zoo super met mijn TNT2 ké)

als UT 2004 dan nog beter is, ...

WoW! Wat een game...:thumb:
Ziet er super uit, speelt geweldig, en alles 'voelt gewoon goed'.

Alleen kan iemand me vertellen hoe dat met die Nodes precies werkt? Hoe neem je die dingen in? Gewoon erop staan? :confused:

Geplaatst door sluysen
UT 2003 is al een super spel (bij mij is hij grafisch niet zoo super met mijn TNT2 ké)

als UT 2004 dan nog beter is, ...

Ik denk dat UT gewoon al het maximale uit je videokaart haalt, dus qua graphics zou ik in jou geval niet veel verwachten.

Al is mijn geforce 2mx400 ook niet echt een superkaart.

Geplaatst door BrEeZeR

Ik denk dat UT gewoon al het maximale uit je videokaart haalt, dus qua graphics zou ik in jou geval niet veel verwachten.

Al is mijn geforce 2mx400 ook niet echt een superkaart.
Nee, maar hij draaide bij jou wel goed toch ? Hier iig wel :thumb: (met mn GeF 4 ti4200 64mb) :)

Geplaatst door aaajeetee

Nee, maar hij draaide bij jou wel goed toch ? Hier iig wel :thumb: (met mn GeF 4 ti4200 64mb) :)

Ja, hij loopt prima voor zover ik kon zien. Heb het nog niet zoveel gespeeld :d maar ik kan bijv niet AA enzo aan want dan gaat het wel haperen denk ik :p

Jep.. tijd voor een nieuwe kaart. :)

Geplaatst door BrEeZeR

Ja, hij loopt prima voor zover ik kon zien. Heb het nog niet zoveel gespeeld :d maar ik kan bijv niet AA enzo aan want dan gaat het wel haperen denk ik :p

Jep.. tijd voor een nieuwe kaart. :)

Mijn Ti4200 is al weg zoals je weet. ;)

Leuke server om in te spelen is 195.193.163,100:6666. Pass is gamernl.

De server is vrij snel vol, maar ik ben er zelf wel erg vaak in te vinden.

Dit de server van Gamer.nl die alleen maar de Onslaught-mode draait. De leukste mode die er in zit imo. :)

Geplaatst door Muurhond

Dit de server van Gamer.nl die alleen maar de Onslaught-mode draait. De leukste mode die er in zit imo. :)
Dat vind ik ook de leukste mode die er in zit .. :)

Damn what a game, gisteren even online gespeeld sjeeshus, echt gaaf

FF een vraagje, wat zijn die pil dingen die rechts bovenin je scherm staan?

groet

ZTeeVeR

Geplaatst door Charley
Damn what a game, gisteren even online gespeeld sjeeshus, echt gaaf

FF een vraagje, wat zijn die pil dingen die rechts bovenin je scherm staan?

groet

ZTeeVeR

Dat zijn Adreline-pillen waarmee je als die op 100 staan, special moves kan uitvoeren. Zo kan je extra power krijgen of kan je onzichtbaar worden. Dit duurt slechts even. Je moet er perse 100 hebben om dit te kunnen krijgen/doen. :)

Geplaatst door Muurhond

Dat zijn Adreline-pillen waarmee je als die op 100 staan, special moves kan uitvoeren. Zo kan je extra power krijgen of kan je onzichtbaar worden. Dit duurt slechts even. Je moet er perse 100 hebben om dit te kunnen krijgen/doen. :)
En hoe krijg / doe je dat dan ? :confused:

Geplaatst door aaajeetee

En hoe krijg / doe je dat dan ? :confused:

Door veel mensen te killen. In UT2003 kon je ook nog zelf de pillen oppakken, maar omdat UT2004 anders moet worden gespeeld, zijn ze iig in de Onslaught-mode niet aanwezig.

In de Deathmatch-modes wel.

ik heb UT 2003, maar hoe doe je dan die special moves als je er 100 hebt (toetsencombinatie?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan