XP omzetten naar ander taal?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Casa_Mootje

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2004
Ik wou vragen of je windows xp ook kan omzetten naar een ander taal bijvoorbeeld FRANS door behulp van een update ofzoiets een download waar mee hij frans wordt kan dat of moet jgewoon een Windows XP frans editie installeren

Nee, dat zal niet gaan lukken. Er zijn wel (dure) bedrijfs plugins, maar dat zal vast niet je bedoeling zijn ?

naar mijn weten bestaan er geen updates/patches en zul je XP gewoon in het frans moeten installen.

Om een andere taal te krijgen dien je de xp te installeren die die taal heeft

Als je een update hebt naar de franse versie kan dit wel, maar is niet aan te raden omdat hij dan 2 talen door elkaar gaat gebruiken.

En daar gaan we je geen antwoord op geven. Wees zelf maar creatief

want ik heb echt overall gezocht enzo maar kan het gewoon niet vinden maar omdat ik het nodig heb heb ik er beetje haast bij nu want wil inde zomervakantie stagelopen in belgie maar wil ook windows xp frans op me laptop hebben dus ik zou het echt heeel erg op prijs stellen als jullie me daarbij kunnen helpen:thumb:

Als je bovenaan deze pagina de huisregels eens doorleest dan zal je snappen dat dat niet gaat lukken (jou vertellen waar je 'm kunt vinden ;) )

Je hebt nu antwoord op je oorspronkelijke vraag.

Op je andere vraag wordt toch geen antwoord gegeven. Je zou eens bij een pczaak kunnen kijken in belgie en hem daar bestellen of neem contact op met microsoft.

Dan kan deze nu wel dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan