kan niet meer inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacco beniest

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2003
als ik probeer in te loggen word ik gelijk weer uitgelogd

ik denk dat ik een virus heb

Bedankt voor de mededeling. :)

Wil je bij de bank inloggen?

Met jou informatie kunnen wij dus niks.
Vertel maar eens waar wil je inloggen.
Wat heb je al gedaan om te kijken of je echt een virus hebt.

ik gebruik window xp en kan helemaal niet inloggen meer zelfs niet met veilige modus dus ik kan het niet controlleren

Kijk dan weten we al iets meer.
Je hebt het over inloggen dus ik ga er vanuit dat je een naam aanklikt en dan een wachtwoord moet geven.

Als je het blad met de naam voor je krijgt druk dan de ctrl en alt toets gelijk in en druk dan twee keer de del toets in.
Nu komt de naam administrator naar voren. Als je daar tijdens de installatie een wachtwoord voor ingevuld hebt dan doe je dat nu ook.
Hen je geen wachtwoord ingevuld tijdens de installatie dan doe je dat nu ook niet.
Nu zou je in windows xp moeten komen.

dat werkt niet want ik word dan ook weer gelijk uitgelogd heb al geprobeerd en zo
kan ook niet erin met veilige modus

En via F8 en dan kiezen voor laatst bekende werkende instelling.

Ik begrijp jou helemaal maar daar moeten we doorheen zien te komen.

Moet jij een naam opgeven met een wachtwoord .

ik hoef alleen op ene naam te klikken
dus geen wachtwoord
ik heb tussen de virus treats gekeken en ik denk dat ik het virus: forbotq heb want daar kan je ook niet inloggen als je dat leest maar weet het niet zeker

Laatst bewerkt:
als je dat scherm met de naam er voor hebt.
druk dan op ctrl - alt en twee keer op delete en probeer eens met de naam gast naar binnen te gaan.

druk bij t begin op crtrl-alt-del en log in als administrator misschien je dan systeem herstel doen

ik kan uberhaupt niet inloggen niet als admin. gast of als me zelf 'jacco'
en systeem herstel doet hij ook niet
ben bang dat we het anders moeten aanpakken want ik heb een groot vermoeden dat ik een virus heb

Jacco,

Heb je het verhaal van Jozo gelezen. Hier gaat het mis na het gebruik van ad-aware,
Misschien kun je dan kijken naar het antwoord van Pieter en dat uitvoeren.

wat er stond heb ik geprobeerd maar hij doet verder niks

als ik opstart met de cd en start de repair mogelijkheid dan krijg je recovery console voor me

dan type deze zin in
ren %systemroot%\system32\userinit.exe wsaupdater.exe
maar dan doet hij niks :(
wat kan ik nog verder ondernemen
maar ik heb ook geen ad aware geinstalleerd ofzo wel geinstalleerd en geupdate maar dat is al een tijdje geleden

Laatst bewerkt:
Hé Jacco,

heb je al een oplossing voor die probleem gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde...

Groetjes,

Daan

Hé Jacco,

heb je al een oplossing voor die probleem gevonden? Ik heb namelijk hetzelfde...

Groetjes,

Daan
Twee dingen, het is vijf jaar later en je stelt ook nog eens jou probleem in iemand anders zijn of haar vraag aan de orde en dat is niet netjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan