Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoezo niet onder de 0ºC?Geplaatst door T._de_vries
(niet onder 0 alleem.)
Lijkt me niet echt goed, als je er al dichtbij zit.:8-0:Geplaatst door Admin_Frisian
(vooral omdat die van mij niet ver van de 70 graden afzit).
Dat is allemaal okay, de koeling van mijn kast zou misschien beter kunnen (zie knop "systeem') maar omdat ik niet van lawaai hou heb ik de kast geisoleerd met geluidswerend materiaal, daar staat warmte tegenover maar het is een afweging.Geplaatst door crash
Ik neem aan dat het koelblok wel vrij van stof is.
Niet te veel en niet te weinig koelpasta tussen het koelblok en de processor?
Hoe zit je voor de rest met de koeling van je kast?
Ik heb het wel over de "stressed" temperatuur, iddle zit ie rond de 54 graden, misschien had ik het er even bij moeten zetten (sorry).Geplaatst door marsmannetje
normaal gesproken wordt een amd 64 niet zo heet.
Wat heb je er mee uitgespookt, frisian?
Heb je al gekeken of die idd zo heet aanvoelt? Bij mij is bijv de temp sensor een beetje gammel... (geeft 70 graden aan, maar echt heet voelt de processor niet aan..)
Ik heb m'n kast ook geisoleerd om de herrie tegen te gaan, maar daarom hoeft het niet zo warm te worden.Geplaatst door Admin_Frisian
Dat is allemaal okay, de koeling van mijn kast zou misschien beter kunnen (zie knop "systeem') maar omdat ik niet van lawaai hou heb ik de kast geisoleerd met geluidswerend materiaal, daar staat warmte tegenover maar het is een afweging.
Waar heb je'm staan, buiten? In de woonkamer is nog warmer
Ik heb m'n kast ook geisoleerd om de herrie tegen te gaan, maar daarom hoeft het niet zo warm te worden.
M'n kast is rond de 18-21ºC.
Daar heb ik zo veel mogelijk mijn best op gedaan.
Ik zou toch overwegen eens naar je airflow in de kast te kijken.
Oeps, foutje, die ga ik dus even verplaatsen
Ik zie dat je maar 1 Casefan hebt.
Ik neem aan dat deze zo hoog mogelijk aan de achterkant van je kast zit?
Goeie tip ga ik binnenkort even proberen, bedankt :thumb:
Wat gebeurt er met de temperatuur van je processor, als je de kast even open laat staan.
Daalt ie dan behoorlijk?
Nee, m'n Casefans (5 stuks+ 2 van de voeding) staan niet continu op 100% te blazen.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.