Help! "Openen met" is verdwenen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

IrisBoter

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2003
Hoi!
Sinds een tijdje (weet niet precies wanneer en waarom) is de optie "openen met" verdwenen uit het menu als ik rechtsklik op een bestand. Bijzonder irritant! Wie weet hoe ik het terug krijg? Ik heb Windows ME.

groetjes Iris

Houd de shiftknop ingedrukt en klik op een item met je rechtermuisbutton, openen met staat er dan weer tussen.

Helaas

Shift knop had ik al geprobeerd, dat helpt helaas niet. En Blacksheep, helaas was het antwoord op deze pagina niet van toepassing.
Dank! Ik hoop op nog meer reacties!!

Iris

Download <a href="http://www.kellys-korner-xp.com/regs_edits/openwithrestore.reg" target="_blank">deze registeraanpassing</a>.

Uitvoeren en op 'ja' klikken als gevraagd wordt of je dit in het register wilt importeren.

Hoi Ikself,

helaaaaaaas werkt dit ook niet! Krijg foutmelding: kan dit bestand niet importeren: het opgegeven bestand is geen registerscript. U kunt alleen registerbestanden importeren. Overigens zag ik dat dit bestand afkomstig was van een Windows XP site, ik heb ME.

Bedankt voor het meedenken, misschien weet je nog iets??

groetjes Iris

Had ff niet gezien dat het om ME ging. Daar heb ik helaas geen kaas van gegeten. Iemand anders misschien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan