Opnieuw in gebruik nemen FTD

Status
Niet open voor verdere reacties.

schaijik

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2005
Probleem opnieuw in gebruik nemen FTD

Ik heb recent een nieuwe computer in gebruik genomen en heb opnieuw (uiteraard) FTD erop gezet (ik was namelijk al lid). Mijn inloggegevens kloppen maar als ik wil updaten weigert FTD ook maar één postje op te halen. Bovendien krijg ik een foutmelding als ik in 'Opties' de tab 'Mijn gegevens' aanklik. Dan verschijnt de volgende melding:

Invalid at the top level of the document.

Line: 1.
ERROR.

Het zal dus wel iets met elkaar te maken hebben, maar interessanter is voor mij hoe ik dit probleem oplos (opnieuw installateren heeft overigens geen verbeteringen tot gevolg gehad). Wie helpt?

Laatst bewerkt:
je hebt waarschijnlijk een oudere versie geinstalleerd dan.

Beste Ron, bedankt voor je reactie. Ik heb volgens mij echter de laatste versie - FTD 3.6 Final - geïnstalleerd, of is er nòg een recentere versie?

Laatst bewerkt:
dat zou de laatste versie moeten zijn ja.

waneer heb je voor het laast ingelogd op FTD ?? accounts die meer dan een maand niet gebruikt worden gaan ze tegenwoordig verwijderen omdat er een hoop ongebruikte accounts zijn en andere mensen daardoor geen lid kunnen worden.

Ik ben drie weekjes uit de lucht geweest. Ik was echter mijn wachtwoord vergeten. Ik heb een berichtje gestuurd naar FTD en ik kreeg keurig antwoord, dus ik neem aan dat ik nog steeds in hun bestand zit. De tijd begint echter wel te dringen!

stuur ze eens een mailtje tav je foutmeldingen.
De foutmeldingen die je noemt kwamen vaak voor bij niet geupdate versies

Beste Ron, bedankt voor de moeite tot zover. Weet jij hun email-adres, want ook de hulpfunctie werkt bij mij niet!

Bijvoorbaat dank!

Ron, je gelooft het nooit, maar het probleem is opgelost! Ik heb Norton Secrurity uitgeschakeld en ineens werkt alles. Tjeemigdepeemig dat ik dat niet eerder geprobeerd heb.

Prettig weekend!

:D norton wil inderdaad ook nog wel eens dwars liggen ja.
Die zag dit waarschijnlijk weer als een internetworm bedreiging oid ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan