beeld na standby op zwart

Status
Niet open voor verdere reacties.

hildeboschloo

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2005
Beste mensen,

ik heb een vraagje. Ik heb een laptop die ik graag stand-by zet als ik even stop met werken. Maar de laatste tijd krijg ik hem niet meer uit de stand-bij.
Teminste de computer start wel op, alleen het beeld blijft op zwart staan. En moet ik uiteindelijk de computer opnieuw opstarten om weer beeld te krijgen.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

heb windows xp

groetjes hilde

Heb je al bij engergiebeheer gekeken in het config.scherm. Probeer daar eens wat te veranderen bv bij Beeldscherm uitschakelen naar ...minuten. Lukt dit niet dan moet je eens in het bios van je laptop kijken door bv del, F2 of F10 in te drukken na het opstarten. Kijk eens of je iets ziet staan met "Suspend" of iets dat duid op een energieinstelling, probeer eens iets uit.

Geef ondertussen eens aan wat voor soort en merk laptop je hebt.

ja mijn laptop,

geen idee hoe ik dat moet zien?
Weet eigenlijk alleen dat het een CompaQ is.

Geplaatst door hildeboschloo
ja mijn laptop,

geen idee hoe ik dat moet zien?
Weet eigenlijk alleen dat het een CompaQ is.

Compaq dat betekend F10 intoetsen na het opstarten.

Kijk eerst eens in het bios, tenzij het beeld dan ook al zwart is. Vertel eens wat je ziet als je de laptop aan zet. Zie je het Compaq logo met opstarten, zie je het windowslogo?

weet niet goed wat ik moet veranderen als ik op F10 druk, zie niet echt iets wat van toepassing is.

heb ingesteld bij energie gebruik schijven en beeldscherm nooit uitschakelen, maar dit helpt niet.

als ik mijn computer opstart krijg ik eerst een compaQ logo te zien, en daarna de Windows xp logo.

snap niet goed waar het aan kan liggen, hij deed het altijd perfect.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan