geluid uit powerpoint presentatie halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pavanos

Verenigingslid
Lid geworden
29 dec 2003
Berichten
95
Hallo, zoals je (misschien) wel weet kun je geluid of muziek die soms in e-mail te horen is via Outlook Express heel gemakkelijk opslaan voor hergebruik. Nu zit er soms ook geluid in Powerpoint presentaties... maar ik heb geen idee hoe ik die er uit kan halen.
Heeft iemand een idee?

Alvast bedankt
 
opslaan als webpagina

Kies in powerpoint bestand/opslaan als webpagina... Het geluid (wav) zal als apart bestand opgeslagen worden.
 
YES, ja zeg...
NOOIT gedacht dat hier nog eens een antwoord op zou komen, maar nu is het er en
HET LUKT NOG OOK!!!

Heel erg bedankt Beste Willem vdG, geweldig. En u bent nog maar net geregistreerd zelfs zie ik en u verricht meteen al heel goed werk, want mijn vraag "liep al eventjes".

Deze vraag kan nu als beantwoord worden gezien, want ik kan het.

Met een groet van

Pavanos :D
 
Kies in powerpoint bestand/opslaan als webpagina... Het geluid (wav) zal als apart bestand opgeslagen worden.

Beste willemvdg

Uw antwoord werkt als ik zelf een presentatie maak(dan heb ik taakbalk en werkbalken)
Maar als ik een bijlagen open van een mail dan heb ik geen taakbalk enz.en kan ik die niet opslaan met webpagina,weet je daar ook raad mee?
Bijvoorbaat dank.

Kees
 
Beste willemvdg

Uw antwoord werkt als ik zelf een presentatie maak(dan heb ik taakbalk en werkbalken)
Maar als ik een bijlagen open van een mail dan heb ik geen taakbalk enz.en kan ik die niet opslaan met webpagina,weet je daar ook raad mee?
Bijvoorbaat dank.

Kees

Beste Kees, omdat ik de vraag heb gesteld en ook als beantwoord heb gekenmerkt voel ik mij geroepen even te reageren en het antwoord van Willem toe te lichten, want het werkt écht:
Je hebt dus een PPT als bijlage, die sla je op (bvk in een aparte map), wijs met je cursor die kopie aan en klikt rechts "Openen met" en kiest Internet Explorer en dáár sla je weer op als Webpagina.
Ga je dan terug naar de map waar je 'm in opgeslagen hebt, dan zie je daar een Bestandsmap met dezelfde PPT naam.
Open je deze dan zie je álle bestanden staan als JPEG, XML, HTML, GIF en óók WAV - de geluidsbestandjes dus.
Succes ermee, voor mij is de vraag opnieuw OPGELOST.
Met een groet van Pavanos:thumb:
 
Muziek uit mail bijlage halen

Beste Pavanos

Het probleem is opgelost(het werkt)
Mijn dank voor de tip.

Gegroet Kees
 
Okay, graag gedaan, veel plezier ermee en bedankt voor je bevestiging

:thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan