Automatisch aan/uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mike NL

Gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2005
Weet iemand mischien een programma waardoor min pc automatisch aan en uit gaat op mhet eerder vastgestelde tijdstip.
Alvast hartelijk dank

hij wil ook dat hij uit zigzelf opstart;)
Dat proogie sluit alleen af.

Nou ga je me toch moeten vertellen hoe er in hemelsnaam een programma kan zijn dat een computer kan opstarten? Dat kan toch helemaal niet. Je bedoelt van zijn VOLLEDIGE uit-positie? Dus enkel de stroom aangesloten? Dat kan niet.

Misschien best een kaboutertje inhuren om op de aan/uit-knop te duwen? Veel andere opties ken ik niet.

@rhcp:Geboren: 1991? Jij bent er ook vroeg bij. Gelukkige verjaardag! Iets te laat maar wel gemeend.:)

Oeps verkeerde gegevens:p .
Ik ben in 1990 geboren 1 augst:p
FF verandere

Niet zo moeilijk hoor. De meeste biossen hebben de mogelijkheid de pc op een bepaald tijdstip aan te laten gaan (wake on event) en voor het afsluiten gebruik je inderdaad een progje.

Maar zoeits zat ik al aan te denken maar hoe werkt dat dan precies? Wake on event?
En voor afsluiten gebruik ik dan dat eenne proggie hierboven. Thnx nog trouwens!:thumb: :)

Geplaatst door James007
Nou ga je me toch moeten vertellen hoe er in hemelsnaam een programma kan zijn dat een computer kan opstarten? Dat kan toch helemaal niet. Je bedoelt van zijn VOLLEDIGE uit-positie? Dus enkel de stroom aangesloten? Dat kan niet.

Nou vorgens mij kan dat WEL VANUIT STANDBY....
ik probeer het...

uit standby kan het dat heb ik zelf gezien en getest.
Maar dat van die bios zo moeten ukken dat doen we wlel ffies:)

Welkom bij Helpmij.nl

Zou je alsjeblieft een nieuwe vraag willen openen en niet een vraag van 2 jaar oud omhoog schoppen? Liever niet op een vraag van een ander inbreken maar je eigen vraag stellen :thumb:

Automatisch opstarten

Hoi, sorry ik ben pas nieuw hier op het forum. Ik weet ook nog niet goed op welke manier ik mijn vraag in het forum krijg. Misschien lukt het nu.
Mijn vraag is of het mogenlijk is om mijn computer automatisch te laten opstarten wanneer ervoor een stroomstoring is geweest en daarna de stroom weer aangesloten wordt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan