Wireless camera van buitenaf benaderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Softwarefreak

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2005
Hoi.

Ik heb gister een SiteCom wireless router gekocht + een SiteCom Wireless IP camera.

Alles effe geinstalleerd, en het werkt prima..

Maar.. nu heb ik de mogelijkheid om ook vanaf een andere pc mijn Camera te benaderen, zonder dat dat mijn PC thuis hiervoor aan hoeft te staan.

Heb allerlei instellingen in mijn Router en Camera Menu.

Wie heeft hiermee toevallig meer ervaring. Ik heb @home kabel internet, en Windows XP Pro

Greetz..:)

Laatst bewerkt:
ik heb er geen ervaring mee, maar hier heb je ook wat aan

http://www.sitecom.nl

gebruik de zoekfunctie op het model dat jij hebt

als je dan de zoekresulaten hebt, zou je ook een FAQ moeten zien. lees de FAQ eens door of je vraag daar ook tussenstaat, zo ja zal sitecom er ook een oplossing voor hebben.

volgens mij wordt e.e.a. redelijk duidelijk uitgelegd in de handleiding.
D.m.v. een stuks HTML code toe te voegen in je website dan kan je altijd je camera zien.
Aangezien je bij @home zit, heb je dus ook de beschikking over een website.
Maak hier een hele simpele pagina aan, en vul hier de code in zoals vermeld in de handleiding.
Als e.e.a. ingevult is zou je met je eigen website je camerabeeld kunnen zien.

Bedankt mensen...

Heb er inderdaad een handleiding bij.. De basis installatie uitleg en configuratie zijn in het NL.. de rest staat op de cdrom in het engels... en ik snap niet altijd precies wat ze in het engels bedoelen... En wat bedoel je precies met die Code Robbie.. ??

Thankx :thumb:

ik heb even de handleiding van internet gedownload en hierin zitten snuffelen.
Als het goed is, heb jij deze handleiding ook (al dan niet op cd) hier staat een stukje over het bekijken van je beeld via internet. Hiervoor moet je een web pagina maken, waarin je een stukje code zet om toegang te krijgen naar je camera. anders moet je even op de website van sitecom kijken bij :