Map openen in hetzelfde venster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sketch-602

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 aug 2005
Ik heb een tijdje terug een theme gedownload en geinstaleerd. Dit was niet echt de slimste keuze, want m'n computer flipte er compleet van. Waarschijnlijk zat er spyware in, of andere troep die er niet in hoort.

Uiteindelijk heb ik de complete theme eraf gegooid, en heb ik spyware/virus-scanners over me computer laten gaan. Alles is eraf gegooid, hier ben ik 100% zeker van.

De problemen waren opgelost, alleen blijft er nog één fout over. Als ik een map open, opent hij ALTIJD in een nieuw venster. Dit is behoorlijk irritant, en ik zou hier graag vanaf willen. Echter lukt mij dit niet. Ik hoop dat jullie een oplossing weten.

Al ga ik naar de map opties, heb ik de functie: 'Elke map in eigen venster openen', aan gezet. Hier ligt het dus niet aan. Ik ga vervolgens bij de map opties naar 'Bestandstypen', en druk in het lijstje op 'Bestandsmappen' (Ook met de functie 'map' heb ik het probleem geprobeerd op te lossen. Geen resultaat). Vervolgens druk op op 'geavanceerd', en kom ik in dit menutje terecht:

menu9ai.png

Al zet ik Explore als standaard, opent hij elke keer in een nieuw venster. Al zet ik Find als standaard, opent hij met de zoekfunctie, en al zet ik Open als standaard, opent hij met kladblok (M'n eigen domme fout, was aan het expirimenteren:confused: ). Ik kan geen van de drie keuzes verwijderen, om één of andere reden. Erg raar dus.

Weet iemand, hoe ik van dit probleem af kom? Alvast bedankt:)

Ik begrijp nog niet helemaal of je de problemen n u hebt met internet explorer of windows verkenner.

Open windows verkenner, extra, mapopties, weergave, en haal het vinkje weg bij de regel: "Mapvensters in een afzonderlijk proces openen".

Ga naar Internet Explorer, extra, internetopties, geavanceerd, en plaats een vinkje bij: "Vensters opnieuw gebruiken bij het activeren van snelkoppelingen".

Mijn probleem doet zich voor in Windows verkenner.

Ik heb gedaan wat je zei (ook wat je zei over IE), en het heeft niets geholpen. Hij blijft openen in een nieuw venster.

Ik denk dat het probleem komt, doordat ik de Mappen open met Internet Explorer. Maar dit was het enige bestand waarmee ik de mappen kon openen.

Dus laat ik m'n vraag anders formuleren: Hoe kom ik van dat openen met IE af, en open ik gewoon met het orginele bestand, dat ervoor gemaakt is?

Ik hoop dat je me nog kan volgen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Wat is de extensie van je bestand dat je wilt openen?
Kijk eens in windows verkenner bij extra, mapopties, bestandtypen en zoek dezelfde extensie op.
Wat staat daar voor info bij?

Even aanpassing aan m'n vorige bericht: Daar stond de zin 'doordat ik de bestanden open met Internet Explorer'. Dit moest zijn 'Doordat ik mappen openen met internet explorer'.

@ Paul > Ik snap de vraag niet echt, zou je het anders willen/kunnen uitleggen?

Ok, dat veranderd ook het antwoord.

In het schermpje van je screenshot, heb je daar nog de knop "standaard" beschikbaar?

Heb je al eens systeem herstel geprobeerd, naar een datum terug voordat je theme installeerde?

Systeemherstel heb ik geprobeerd, geen effect. De knop Standaard heb ik nog wel beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan