Sinds kort krijg ik ook deze error:
sku011.cab kan niet gevonden worden.
De fout doet zich voor als ik
Outlook in wil (Word doet het wel). Ik denk dat de fout is opgetreden na het gebruik van Ccleaner. :evil:
- Ik heb via
Office 2003 repair het geprobeerd te fixen (maar ik heb geen cd, ik heb alleen Toshiba product herstel cd, wel legaal)
- Ik heb ook geprobeerd de
CDCache naar 0 te zetten, zoals hieronder in het Engels staat beschreven. Ook dit lukte niet.
Ik vond bij mij, onder Delivery, 2 directory's {90110413-6000-11D3-8CFE-0150048383C9} en {91A10413-6000-11D3-8CFE-0150048383C9} Dit zijn echter andere nummers dan die ik via google tegenkom.
Regedit (start menu -> run -> type regedit)
Expand HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> Office -> 11.0 -> Delivery
There should be only 1 directory under Delivery, which is your DownloadCode (mine was 90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9). Select that directory. On the right side of the screen, right-click on CDCache. Change the value to 0.
- Moet ik Office 2003 opnieuw downloaden en installeren? kan ik deze download op het internet vinden. Ik heb wel een legale productkey van mijn kapotte Office, gaat dit lukken?
- Ook heb ik het bestand zelf gedownload, het is een folder met meerdere bestandjes. Ik weet niet wat ik hiermee moet of waar ik het wellicht naar moet verplaatsen.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, ik ben ondertussen al weer een paar uurtjes hier mee bezig

En dat terwijl het zulk mooi weer is.
Alle hulp is welkom.
Thx