sku011.cab?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wazzup

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 okt 2005
Sinds kort als ik een willekeurig programma van Office 2003 wil starten (Word, Excel) krijg ik de melding dat het bestand sku011.cab niet gevonden kan worden. Weet iemand misschien hoe je dit op kan lossen? Ik heb al geprobeerd CDCache naar 0 te zetten maar dit schijnt niet te helpen.

Google geeft dit:

Kopieër het bestand sku011.cab vanaf de CD naar C:\MSOCache\All Users\90000c0a-6000-11D3-8CFE-0150048383C9

Als dit niet lukt draai je de repairmodus van Office. Open het bestand pro11.msi van de CD, gebruik optie 2. (Repair)

Het werkte niet maar bedankt voor de tip, ik heb nu gewoon Office 2000 er maar weer opgezet.

Zonde man!
Probeer hem nog een x opnieuw te installeren! Miss helpt dat

sku011.cab

Weet iemand hoe je
sku011.cab, ergens kunt downlaoden, Het zit niet opm n;n vast ecshijf of installatie cd
Vast bedankt
mvrge
maarten

sku011.cab

Weet iemand hoe je
sku011.cab, ergens kunt downloaden, Het zit niet op n;n vast schijf of installatie cd
Vast bedankt
mvrge
maarten

Heb je pas geleden geupdated? En is de versie die je gebruikt legaal? Ik meen me namelijk iets te herinneren over dit bestand dat het structureel mist bij sommige bewerkingen in de eerste illegale versies die op het internet 'vrij gegeven werden'. Mocht je inderdaad een niet-legale versie gebruiken, dan zul je dat bestand waarschijnlijk niet vinden.
Er is echter wel een oplossing voor je probleem. Verschillende internet-zoekacties leveren iets in de trant van het volgende op:
Go into Registry Editor (Start, Run, "regedit"). Go to HKEY_LOCAL_MACHINE, Software, Microsoft, Office, 11.0, Delivery. There should be only 1 directory under Delivery, which is your DownloadCode (mine was 90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9). Select that directory. On the right side of the screen, right-click on CDCache. Change the value to 0.

bedankt

kenju, bedankt
mijn excel loopt weer als nieuw dankzijn jouw oplossing

Graag gedaan. Blijft leuk om te zien dan initieel niet beantwoorde reacties alsnog van nut kunnen zijn. :thumb:

Heb je pas geleden geupdated? En is de versie die je gebruikt legaal? Ik meen me namelijk iets te herinneren over dit bestand dat het structureel mist bij sommige bewerkingen in de eerste illegale versies die op het internet 'vrij gegeven werden'. Mocht je inderdaad een niet-legale versie gebruiken, dan zul je dat bestand waarschijnlijk niet vinden.
Er is echter wel een oplossing voor je probleem. Verschillende internet-zoekacties leveren iets in de trant van het volgende op:

Kenju, net geregistreerd om je te bedanken voor bovenstaande oplossing voor mijn MS Office probleem....

Thanks !!! ;-)

helemaal top

Hartelijk bedankt voor het melden van dit bericht het werkt weer op mijn pc. Helemaal top.

Sinds kort krijg ik ook deze error: sku011.cab kan niet gevonden worden.

De fout doet zich voor als ik Outlook in wil (Word doet het wel). Ik denk dat de fout is opgetreden na het gebruik van Ccleaner. :evil:

- Ik heb via Office 2003 repair het geprobeerd te fixen (maar ik heb geen cd, ik heb alleen Toshiba product herstel cd, wel legaal)

- Ik heb ook geprobeerd de CDCache naar 0 te zetten, zoals hieronder in het Engels staat beschreven. Ook dit lukte niet.
Ik vond bij mij, onder Delivery, 2 directory's {90110413-6000-11D3-8CFE-0150048383C9} en {91A10413-6000-11D3-8CFE-0150048383C9} Dit zijn echter andere nummers dan die ik via google tegenkom.

Regedit (start menu -> run -> type regedit)
Expand HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> Office -> 11.0 -> Delivery
There should be only 1 directory under Delivery, which is your DownloadCode (mine was 90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9). Select that directory. On the right side of the screen, right-click on CDCache. Change the value to 0.

- Moet ik Office 2003 opnieuw downloaden en installeren? kan ik deze download op het internet vinden. Ik heb wel een legale productkey van mijn kapotte Office, gaat dit lukken?

- Ook heb ik het bestand zelf gedownload, het is een folder met meerdere bestandjes. Ik weet niet wat ik hiermee moet of waar ik het wellicht naar moet verplaatsen.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen, ik ben ondertussen al weer een paar uurtjes hier mee bezig :confused: En dat terwijl het zulk mooi weer is. :cool:

Alle hulp is welkom.

Thx

Bij mij hielp het om de sleutel 11.0 en 10.0 te verwijderen en daarna de software (Office 2k3) opnieuw te installeren!

Ik hoop dat het jou ook helpt! Beetje laat, maar in dit topic is laat een relatief begrip :)

Alles doet het weer, ik weet niet meer wat het precies was, ik heb wat dingetjes die ik via google etc heb gevonden geprobeerd. thx

Goed dan kan deze topic wel dicht. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic. Daarbij is deze topic oorspronkelijk van 2007, dus lang niet actueel meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan