kan draadloos netwerk niet vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicole v.d. Z

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2003
Ik maak gebruik van een belkinrouter tussen de kabel (@home) en mijn hostpc. De laptop (Packard bell easynote E5140) heeft een interne netwerkkaart en maakt normaliter altijd probleemloos verbinding met de router (draadloos) Sinds zondag herkent hij het draadloos netwerk nietmeer. Ik heb yssteemherstel gedaan, lost niks op. Hij geeft bij verbinding herstellen aan dat de schakelaar van mijn draadloos internetten aan moet staan.
Het probleem is ontstaan tijdens een online game op internet en msn online

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen ?
Volgens mij heb ik geen schakelaar die ik aan kan zetten, of wel ? waar zit die dan ?

bedankt Nicole

vergeten te vertellen

Het moet aan de laptopinstellingen liggen, want ik kan met mijn psp wel verbinding maken met de router en dus draadloos netwerken.

groetjes Nicole

Als het goed is, zit er een klein schakelaartje op je laptop, waarmee je je wifi kaart mee aan en uit kan zetten.
Bij mijn Tosh zit ie voorop.
Even zoeken dus.

Kan ook een lampje aan de voorzijde zijn wat je kunt indrukken.

Ik heb echt mijn hele laptop nagespeurd, maar bovenop,zijkant, onderkant, noem maar op geen scakelaartje te vinden.

Even in de gebruiksaanwijzing zoeken?
Vaak staat die ook op je laptop als .pdf

Druk de FN toets en de F1 toets eens tegelijk in, welke melding krijg je dan.

@a.j.,
Ja lampje is ook een schakelaartje maar dan moet je wel weten dat je dat kunt indrukken.
Niet iedereen is zo slim.:p

Mijn handleiding nog een keer nageplozen, maar staat niks over schakelaartje in. Ook geen lampje wat ik kan induwen gevonden.
FN en F1 samen geeft een pieptoon, maar verder niks. Wel zie ik dan onder rechts op de balk een iconntje knipperen met de naam Icon en er staat een rood kruis doorheen.Het is een vierkaant icoontje met onderkant groen en bovenste helft lichtblauw. Verder kan ik het niet goed zien, door dat het rode kruis erdoorheen staat.

Nieuw bericht, door FN en F1 nog wat langer ingeduwd te houden is het rode kruis verdwenen.
Het blijkt een klein satelietschoteltje te zijn dat op mijn icoontje staat. Rode kruis is nu dus weg, maar kan nog steeds geen verbinding krijgen

THANKS ----GELUKT--- THANKS

Het is gelukt, mijn laptop is weer online.
Het had inderdaad te maken met de FN en F1 toets.
Doordat ik in de instellingen ben geweest en heb gewijzigd, stond het vinkje niet aan bij verbinding delen met andere netwerkgebruikers.

Alweer wat geleerd.

Bedankt voor jullie snelle en goede hulp !

groetjes Nicole

Verplaatst naar sectie "Draadloos Netwerk".
Had niet veel met promotie van een homepage te maken :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan