Meerder Fysieke Bureaubladen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elektron

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2004
Ik wil graag -vanwege een overvol bureaublad- meerdere fysieke bureaubladen. Ik al heb in Google gezocht maar ik kon alleen virtuele bureaubladen vinden die de schermen scheiden. Ik heb het een tijdje geleden eens geprobeert met de speciaal daarvoor ontwikkelde PowerToy van Microsoft maar steeds als ik op een bureaublad eeen achtergrond verandere gebeurde dat ook op de andere bureaubladen(stom dat ik was). Weet iemand een progamma die dat voor elkaar krijgt(m.u.v. Linux)?

Dit lijkt goed , maar het is een progamma die virtuele desktops gebruikt met een eigen skin. Jammer.

Heeft de Nvidia driver ook niet zo'n functie in zich?

attachment.php

Bijlagen

• afbeelding1.gif
    afbeelding1.gif
    34,8 KB · Weergaven: 283
Ik had nog een nVidia Riva TNT2 liggen(Ik heb eigenlijk een ATI Rage 128) maar ook nView maakt gebruik van Virtuele bureaubladen inplaats van fysieke. Helaas is nView dus niet geschikt.

Die van Freakiej is precies wat ik zocht! Bedankt allemaal voor de moeite.
Ellasar: ik heb wel over Sphere gelezen(in de computer idee). Toen was het nog een nutteloze RAM slurpende gadget, maar misschien is het nu veranderd.

Oja, hoe kan je instellen dat de vraag is opgelost? :o

Dat kan de vraag steller zelf doen door op de regel 'vraag is opgelost' te klikken rechts onderaan de berichten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan