[flight simulator 98] navigatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick_Klein

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Hallo,

Ik heb een probleempje met flight simulator 98. Het vliegen en alles gaat wel heel goed, alleen het navigeren niet echt. Ik zou wel eens willen vliegen van bijvoorbeeld schiphol naar london, parijs of new york, maar ik weet niet hoe.
Ik weet wel hoe je op schiphol kunt opstijgen, maar niet hoe je vervolgens een ander vliegveld kunt vinden.

En weet er toevallig iemand hoeveel flight simulator 2004 ongeveer kost?

alvast bedankt.

Mmmmm, je hebt dus geen probleem met het spel, maar weet niet hoe te navigeren.
Om nu eventjes in een paar woorden uit te leggen hoe je moet navigeren wordt wat moeilijk.
Voordat je besluit om van Schiphol naar bijvoorbeeld Londen te vliegen, is het zaak om uit te vinden waar Londen ligt.
Wanneer je dat hebt gevonden zou je met het GPS schermpje zover uit kunnen zoomen dat je Londen ongeveer kunt vinden op dat schermpje.
Wanneer je dan op het kompas kijkt en weet waar het noorden is, kun je aan de hand daarvan de koers berekenen.
Wanneer je dan uiteindelijk bent opgestegen, volg je die koers en kom je "ïjs en weder dienende" bij Londen uit.

2004?
Heb het zien liggen voor €40

Oke, dank je wel.
Ik snap wat je bedoeld, alleen dat GPS schermpje? Moet je die speciaal openen of iets dergelijks? Die ken ik namelijk niet.

Wanneer je op de startbaan klaar staan met je vliegtuig naar keuze, heb je op het dashboard een aantal kleine icoontjes.
Een daarvan ziet eruit als een satelliet ontvanger(zo'n schotel). Wanneer je daarop klikt, komt er een GPS schermpje tevoorschijn.

ik kan het niet vinden:(
Ik vlieg in een boing 737-400, in fs98 he.
Waar zit het dan precies?

In ieder geval bedankt.

Wat ik mij nog kan herinneren van FS 98 is dat GPS er niet in zit.
Je zou moeten leren op VOR-bakens te vliegen. Dat is hier niet één-twee-drie uit te leggen. Misschien kan je in de bibliotheek een boek hierover vinden.

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan