autocad

Status
Niet open voor verdere reacties.

FRED73

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Hallo, ik heb Autocad 2006 gedownload met Grabit, nu staat het als een BIN bestand in mijn downloadmap. Wat moet ik nu doen om dit programma op mijn computer te knnen gebruiken ??
Als ik het probeer te openen komt er te staan dat Windows het bestand niet kan openen.:confused:

Dit lukt me niet, is er geen andere manier om dit bestand te openen ???

Probeer het eens met alcohol120% te branden

Maar wat lukt niet met mounten? Krijg je een foutmelding?

Het is nu wel gelukt alleen heb ik het registratienummer niet. Dus kom ik geen steek verder..:mad:

Ja dat is iets wat je zelf op moet lossen :) (geen txt of nfo bestandje erbij?)

AutoCAD 2007

Sorry voor het omhoog schoppen van deze oude topic, maar vond een nieuwe topic openen onzin, omdat het ongeveer dezelfde vraag is.

Ok, stoute jongen dat ik ben heb ik AutoCAD 2007 illegaal gedownload om te kijken of het wat is voor mij, temeer omdat de aanschaf van AutoCAD behoorlijk prijzig is.

Heb AutoCAD 2007 gedownload en nu heb ik twee mappen, disk 1 en 2, beiden hebben twee bestanden, een BIN en een CUE bestand.

Om het programma werkend te krijgen moet ik het branden als een image met een programma als Alcohol 120% als ik het goed heb, mijn vraag is hoe ik precies die twee bestanden moet branden als een image om het programma te kunnen installeren via CD-ROM?

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan