Log Me In

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
www.logmein.com

Dit is een online remote-control software, maar ik heb er een aantal twijfels over.

Op de computer waar die je van afstand wilt bedienen, moet eerst software worden geïnstalleerd/ Dit vind ik logisch en geen probleem.

De computer waar de software nu op is geïnstalleerd staat nu een programma dat bij iedere start mee opstart. Dit programma vind ik een beetje raar. Je kan er namelijk zo goed als niks instellen.

Nadat je het programma hebt geïnstalleerd kan je via de site inloggen op de computer. Dit gaat met behulp van een gebruikersnaam (e-mailadres) en een wachtwoord.
Wanneer je inlogt op een computer met meerdere accounts moet je gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.
Dit vind ik een beetje raar, want dit is een wachtwoord wat je graag voor jezelf wilt houden en niet in wilt vullen op een site waarvan niet duidelijk is of die wel echt betrouwbaar is.

Het programma vind ik ook niet echt goed met IP-adressen omgaan. Overal kon ik IP-adressen vinden. Op de computer die van afstand werd bedient kon ik mijn IP-adres terugvinden. Normaal zou ik zeggen oke, maar het was ook opgeslagen in log-bestandjes.

Verder werkt het wel redelijk en op de computer die op afstand wordt bestuurt kwam netjes in beeld dat de computer werd "overgenomen"

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan