Iedereen ziet mij als Offline

Status
Niet open voor verdere reacties.

eisdatop

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Halle allemaal,
Ik heb het volgende probleem met mijn msn:
Ik meld me aan en mijn status staat gewoon op online,
maar er is niemand die mij online ziet staan!
Opnieuw aanmelden werkt niet, computer opnieuw opstarten ook niet!
Weet iemand waar dit aan kan liggen? en hoe ik het kan oplossen?
Alvast bedankt!:thumb:

Groeten Jan-Willem;)

Kijk eens goed je instellingen na. Ergens is er de mogelijkheid om in te stellen: Vrienden en kennissen mogen mij wel/niet online zien.

Daar zit het hem niet in, het is de laatste 2 dagen zo, en ik heb niks veranderd aan mijn instellingen! Het is heel vreemd want sommigen kunnen wel zien dat ik er ben:confused:

Sommigen wel, sommigen niet?
Eerst had je het over niemand.
Realiseer je je dat sommige mensen je misschien even niet willen
zien? Het klinkt niet aardig maar als sommigen je wel kunnen zien moet het wel in die hoek zitten. MSN werkt niet volgens willekeur.
Maak jezelf eens een poosje invisible ;)

Elisa zei:
Sommigen wel, sommigen niet?
Eerst had je het over niemand.
Realiseer je je dat sommige mensen je misschien even niet willen
zien? Het klinkt niet aardig maar als sommigen je wel kunnen zien moet het wel in die hoek zitten. MSN werkt niet volgens willekeur.
Maak jezelf eens een poosje invisible ;)
Oke het probleem nog eens verduidelijkt, want ik snap waar jij op doelt, wat niks met mijn probleem te maken:o :
Ik meld me aan, zie een lijst van circa 40 personen online en 100 offline. Ik start een gesprek met iemand die online is, wat zegt die persoon:
Je staat als offline hoor, wat vreemd:S
Terwijl een ander gewoon een gesprek met mij begint en mij wel gewoon online ziet.
Snap je het nu?
Dit is nu al 2 dagen zo, en steeds zeggen de mensen dat ik ofline ben:shocked:

edit// ik realiseer me dat ik niet duidelijk ben gewest in mijn eerst post!:$

Laatst bewerkt:
Ja, dan is het duidelijk maar waar moet je dat in vredesnaam zoeken?
Ik kan me voorstellen dat je die vraag stelt.
Wij hebben maar 1 mogelijkheid en dat is zorg dat die en die me niet kunnen zien. Jij hebt niets veranderd in dat lijstje....

Lees het volgende en download eventueel. Ook al weet je zeker van niet, zo kun je n.l. weer wat uitsluiten.
Who is blocking me.

Ik denk dat er iets met de verbinding is! Heb alles gechekt, en weet zeker dat niemand me geblockt heeft en dat is het probleem ook niet. Het klopt gewoon niet, ik kan een gesprek met hen starten, zij niet met mij, en mij status die zij zien is offilne!

Ja, maar je verbinding kan het niet zijn. Je zit tenslotte op het net.
Je zou je firewall na kunnen kijken of deze wat blokt maar het lijkt me onwaarschijnlijk.

Je kan even de volgende regeltjes uitvoeren:

Ga naar uitvoeren (start->uitvoeren in het Engels start->run) en voer je de volgende regels één voor één in met tussendoor een "Enter":
  • regsvr32 MSXML3.dll
  • regsvr32 softpub.dll
  • regsvr32 initpki.dll
  • regsvr32 wintrust.dll
  • regsvr32 Mssip32.dll

Toch denk ik dat het een probleempje bij Hotmail zelf is. Het overkomt mij de laatste dagen ook wel is. Vooral 's avonds.

de register bestanden toegevoegd, nog geen uitwerking gezien:)
Het rare is, met mijn @gmail.com account heb ik dit probleem, met mijn oude @hotmail.com heb ik daar geen last van, en dit is ook sinds de laatste dagen.

Met gmail is het de laatste dagen ook met mail veel mis. De site heeft ook plat gelegen volgens mij.

Bij mij klagen ze er ook over dat ik offline bent,

Gister heb ik nog geprobeerd om mijn account te defreezen met msnFreezer,,
Maar dat lukt ook niet,, :S

Ik gebruik sinds vandaag msn 8, betá
ontvangen van officiele beta tester.. :D
Maar bij sommige sta ik nog offline..

Ik weet ook niet waardoor dat komt.. :S

kreepmaster zei:
Bij mij klagen ze er ook over dat ik offline bent,

Gister heb ik nog geprobeerd om mijn account te defreezen met msnFreezer,,
Maar dat lukt ook niet,, :S

Ik gebruik sinds vandaag msn 8, betá
ontvangen van officiele beta tester.. :D
Maar bij sommige sta ik nog offline..

Ik weet ook niet waardoor dat komt.. :S
Dat je bij sommige mensen offline staat komt waarschijnlijk nog steeds door onderhoud/problemen.

Over het Freezen van een account is voornamelijk onzin. Er zou dan namelijk gehacked moeten worden in een MSN Server en dan zouden ze precies jou account moeten zoeken. Geloof je het zelf??

Hallo Eisdatop, ik zit sinds zaterdag met precies hetzelfde probleem. Inderdaad, sommige vrienden kunnen zien mij gewoon online en anderen niet. Iemand die ook problemen had zag ik WEL online (en zij mij)... erg vreemd allemaal. We hebben al een andere versie geïnstalleerd, systeemherstel gedaan... niets helpt :confused:

Hopelijk weet iemand hoe we dit gauw op kunnen lossen!

rve123 zei:
Dat je bij sommige mensen offline staat komt waarschijnlijk nog steeds door onderhoud/problemen.

Over het Freezen van een account is voornamelijk onzin. Er zou dan namelijk gehacked moeten worden in een MSN Server en dan zouden ze precies jou account moeten zoeken. Geloof je het zelf??

Tviel te proberen,,

:confused:

Probeer even je tijd te synchroniseren. Dat wil nog wel eens helpen.

soepkip69 zei:
Hallo Eisdatop, ik zit sinds zaterdag met precies hetzelfde probleem.
Ik ook sinds zaterdag, dus ik ben niet de enige met dit probleem:)
blacksheep zei:
Op welke manier synchroniseer ik die dan?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Dubbelklik op je tijdwaarneming rechtsonder in je werkbalk. Klik op tijd en daarna op synchroniseren.

blacksheep zei:

Nee helaas..... wat kan het nou toch zijn hè? Wel 'fijn' om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben met dit probleem!

Ik denk toch dat het te maken heeft met de configuratie van de servers van MSN.
Het configureren van de servers voor MSN 8 / MSN LIVE MESSENGER...

:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan