Fout bij laden van besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Freak46

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2006
Hoi,

Vandaag wou ik mijn pc opstarten met Windows XP en Win NT er op opstarten.
toen ik hem opstartte kwam er eerst te staan veryfing DMI Pool Data en toen
Fout bij laden van besturingssysteem nu kan ik niks meer doen. ik heb trouwens pentium 2 processor met 256 MB geheugen voor als jullie het nodig hebben:p

Greetz Freak

eerst met de Windows install cd opstarten dan recovery console opstarten daar FIX /MBR ik denk dat je Master boot record naar de knoppen is

Daancomp zei:
eerst met de Windows install cd opstarten dan recovery console opstarten daar FIX /MBR ik denk dat je Master boot record naar de knoppen is
ik ben niet zo slim hoor wil je het ff precies uitleggen met console en kan ik dat master boot record nog maken of kan dat nooit meer
wel ff stap voor stap doen he en welke windows xp NT heb ik niet of 98?

laten we begiine

Welk besturingssyteme heb je Windows XP 98 NT ME 2000?

Daancomp zei:
laten we begiine

Welk besturingssyteme heb je Windows XP 98 NT ME 2000?
Ik Heb Multi Boot ofzo hoe dat ook heet dat je in een menu als je opsstart meerdere besturing systemen kan opstarten der stonden de volgende besturing systemen in WIndows XP Pro en Windows NT Windows NT VGA modus maar me zusje heeft lopen *****n met de win 98 cd.

trouwens me pc is ook nog iets met 350mhz

Als er veel mee gerotzooit is is het niet meer mogelijk van de windows optestarten je meot je pc opnieuwe installeren

Stond er veel belangrijke dingen op?

Daancomp zei:
Als er veel mee gerotzooit is is het niet meer mogelijk van de windows optestarten je meot je pc opnieuwe installeren

Stond er veel belangrijke dingen op?
nee een klein pctje op me kamer hoeft niet ik vind alles best als hij het maar doet
dus wil je ff preciese instructies geven?

Win xp cd erin volgende volgende enz.. harddsk formateren en dan opnieuwe installeren dat is het makkelijkst!

Daancomp zei:
Win xp cd erin volgende volgende enz.. harddsk formateren en dan opnieuwe installeren dat is het makkelijkst!
probleem hij start op ik doe xp cd erin dan start ie op en dan gaat ie ofzo iets nakijken van 16nogveelwat kb en dan zie je al die schijfen enzo
en dan komt er zon ding te staan veryfing DMI pool data en dan die error maar hij komt niet bij setup van xp ik kan nog wel in het setup van de pc CMOs ofzo

hmmm....
even goed nadenken..
je moet ff in je bios zien te komen en dan kijken welke als eerst op mag starten vanaf cd als eerst instellen daarna HDD 01 en dan Floppy drive

P.S. je lijkt me nog niet zo oud hoe oud ben je?

Daancomp zei:
hmmm....
even goed nadenken..
je moet ff in je bios zien te komen en dan kijken welke als eerst op mag starten vanaf cd als eerst instellen daarna HDD 01 en dan Floppy drive

P.S. je lijkt me nog niet zo oud hoe oud ben je?
15 maar ik ben wel redelijk slim in pc's hoor in win XP.....
aleen erbuiten dat is me zwakkeplek

Ge moet zien waar firstboot staat en dat moet cdrom worden.

het was boot sequinse ofzo maar het is nu gemaakt dankjewel iederen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan