Explorer 7 weer verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack43

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2002
Ik heb nu een paar weken IE 7 beta draaien, maar hij werkt niet naar behoren. Ik wil graag weer terug naar 6 maar hoe doe ik dat? Systeemherstel is geen optie, aangezien het alwer een paar weken geleden is. Kan ik 7 verwijderen en 6 weer installeren en hoe verwijder ik IE??

Vanuit start / config scherm / software. Daar kun je verwijderen.
Als het goed gaat, komt windows automatisch met een voorstel voor i.e. 6.

Terugzetten oude Internet Explorer
Werkt Internet Explorer 7 niet naar behoren op jouw computer? Geen probleem. Er staat nog een volledige backup van je oude versie op de hardde schijf. Ga naar het Configuratiescherm, en kies voor Software. Intenet Explorer 7 staat nog niet in de lijst met te deinstalleren software. Vink Updates Weergeven aan, deze vind je bovenaan in het scherm. Nu worden ook de updates in de lijst getoond. Je kunt IE7 deinstalleren, waarna je weer de beschikking hebt over je oude versie.
Bron: XP_PC

Laatst bewerkt:
Tja, het kan zo makkelijk zijn Paul. Had al gekeken in software, maar daar stond ie niet tussen. Ging dus nu nog maar een keer kijken en het vinkje bij updates weergeven stond uit. En het is een update, id allemaal gelukt. Bedankt he!

Sja, en ik was niet volledig genoeg geweest.
Bij de afdeling "software" op bovengenoemde locatie staat nog een button "Windows onderdelen toevoegen / verwijderen".

verwijderenie0qq.png

verwijderen Explorer 7

Ook ik probeer Explorer 7 te verwijderen, maar met de gedane suggesties is dit tot op heden niet gelukt. Zijn er nog meer suggesties?
Ik ben benieuwd?

Groetjes,
Jan

Werkt Internet Explorer 7 niet naar behoren op jouw computer? Geen probleem. Er staat nog een volledige backup van je oude versie op de hardde schijf. Ga naar het Configuratiescherm, en kies voor Software. Intenet Explorer 7 staat nog niet in de lijst met te deinstalleren software. Vink Updates Weergeven aan, deze vind je bovenaan in het scherm. Nu worden ook de updates in de lijst getoond. Je kunt IE7 deinstalleren, waarna je weer de beschikking hebt over je oude versie.

Voorstel: Zet dit even in de eerste post en maak de thread sticky?

ja ik heb het ook gehad en hier is hoe je het verwijderd.

Uninstalling Internet Explorer 7 Beta 2 Preview

To uninstall Internet Explorer 7 Beta 2 Preview and return to Internet Explorer 6 on Windows XP
Click “Start,” and then click “Control Panel.”
Click “Add or Remove Programs.”
Check “Show Updates” at the top of the dialog box.
Scroll down the list to “Windows XP – Software Updates,” select “Internet Explorer 7 Beta 2Preview,” and then click "Change/Remove."

If "Internet Explorer 7 Beta 2 Preview" does not exist, run %windir%\$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe. You need to have "view hidden folders" enabled.

Installation Errors

If you receive notification that the installation failed you should reboot your system to ensure that any changes made during setup are completely undone.

For more information on the problem, you can refer to the log files at:
%windir%\ie7beta2_main.log
%windir%\ie7bet2p.log
%windir%\ie7bet2pUninst.log

where %windir% is the location of your Windows directory, which can usually be found at C:\Windows.

If you receive the error "Setup was unable to open the log file for writing: C:\WINDOWS\ie7beta2_main.log", log in with a user account with administrator privileges and re-run IE 7 setup.

Uninstalling Internet Explorer 6 updates

Updates associated with Internet Explorer 6 will remain in Add/Remove Programs after Internet Explorer 7 is installed. If these updates are removed, your system will likely become unstable or unusable. Uninstalling Internet Explorer 7 should return the system to a working state.

Hier is de link http://msdn.microsoft.com/ie/releasenotes/default.aspx

sterkte iedereen!

Ook ik heb IE7 geinstallerd en wil er vanaf. De adviezen die tot nu toe gegeven zijn hebben bij mij geen resultaat. Via Software/onderdelen/IE7 update verwijderen: dan krijg ik de melding "foutief pad". Gaat dus ook niet lukken. Het laatste advies is wat mij aangaat wel heel ingewikkeld. Ik kom daar "niet helemaal"/"helemaal niet" uit. Is er nog een andere optie?

Voorstel: Zet dit even in de eerste post en maak de thread sticky?

ik heb het geprobeerd alleen hij staat er nog steeds niet tussen:eek: en ik snap niet hoe dat komt. Ik heb namelijk ook Internet Explorer 7 alleen sommige dingen kan je niet openen en daarom wil ik terug naar IP 6. Weet iemand nog een manier hoe je het kan doen?

Er staat allemaal dat je in software dat updates weergeven moet drukken en dan dat zoeken alleen het staat er bij mij gewoon niet.:(

Je maakt het me niet makelijker

ie7_uninstall.gif

http://blogs.msdn.com/ie/archive/2006/01/31/521344.aspx
If "Internet Explorer 7 Beta 2 Preview" does not exist, run %windir%\$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe. You need to have "view hidden folders" enabled. %windir% is your Windows installation directory, which is normally 'C:\Windows' on most systems.

http://www.pchelper.nl/forum/lofiversion/index.php/t38038.html

:p.

Doe eens wat ik zeg :).

If "Internet Explorer 7 Beta 2 Preview" does not exist, run %windir%\$NtUninstallie7bet2p$\spuninst\spuninst.exe. You need to have "view hidden folders" enabled. %windir% is your Windows installation directory, which is normally 'C:\Windows' on most systems.

ik zou graag willen weten wat de reden is dat men af wil van explorer 7 ?

ik gebruik zowel firefox 2 als explorer 6 en dacht er net over om explorer7 te installeren.....

ik zou graag willen weten wat de reden is dat men af wil van explorer 7 ?

ik gebruik zowel firefox 2 als explorer 6 en dacht er net over om explorer7 te installeren.....

Ik moet geen IE 7 (dus hoef het er gelukkig ook niet af te halen). Wat mij zo op IE 7 tegenstaat is de veranderde lay-out. De plek van de knoppen, de balken, etc. etc.. En niet alles is weer goed te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan