Is het zo?

Status
Niet open voor verdere reacties.

GB lolzors

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2005
Is king kong 2005 dat op het laatst king kong een klein jongetje redt? of is dat king kong versie 1976 of 1933.. ik moet het gauw weten, want ik wil 't snel kopen.

nee, king kong valt van een wolkenkrabber en gaat dood in de 2005 versie.

In king kong 2005 komt geen jongetje voor hoor :)

Paintje zei:
In king kong 2005 komt geen jongetje voor hoor :)
in welke dan wel? ik wil die versie dat die king kong op het laatst de jongetje uit de reuzenrad helpt en het geeft aan de moeder...

GB lolzors zei:
in welke dan wel? ik wil die versie dat die king kong op het laatst de jongetje uit de reuzenrad helpt en het geeft aan de moeder...
geeft er iemand nog antwoord?

Hallo! We benne niet aan't chatten hier! Google geeft anders ook antwoord hoor!

GB lolzors zei:
Is king kong 2005 dat op het laatst king kong een klein jongetje redt? of is dat king kong versie 1976 of 1933.. ik moet het gauw weten, want ik wil 't snel kopen.

dat is mighty joe young
ook met een groot aapje erin
mighty_joe_young.jpg

6711f.jpg

Laatst bewerkt:
GB lolzors zei:
nops.. verkeerde

Well there's Charlize Theron who's pretty gorgeous. And then there's a truly spectacular scene when big Joe climbs up a burning (yes burning!) Ferris Wheel at a L.A. amusement park at night and rescues a little boy.

komt van imdb
ik denk toch echt dat je deze bedoelt

cronos zei:
Well there's Charlize Theron who's pretty gorgeous. And then there's a truly spectacular scene when big Joe climbs up a burning (yes burning!) Ferris Wheel at a L.A. amusement park at night and rescues a little boy.

komt van imdb
ik denk toch echt dat je deze bedoelt
dank je zo veel man.. ik ga t kopen

misschien kan je zoeken op imdb of de cover af halen en de beschrijving lezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan