laast is er bij ons een nieuwe beveiliging (virus sofware) geistaleerd nu kan ik niet meer op de site bijvoordbeeld www.klimboom.tk het gaat allen om site's met .TK wie kan mij hier antwoord op geven om hier toch naar toe te gaan als vast bedankt
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.klimboom.tk/Elisa zei:Ga in die virusscanner naar de configuratie. En kijk meteen even hoe hij heetDat is wel handig!
En zet ook even een link hier neer van een site waarop jij niet kunt komen. Dan kunnen we zelf testen.
Sommige site krijg ik ook maar deels omdat ik ads heb uitgeschakeld.
Mocht dat weer lukken, zet dan wel vantevoren je popupblocker even aan.1-4 utreg zei:de site waar ik op wil komen is www.geinoord11.tk
Elisa zei:Misschien heb je mijn bericht niet gelezen?
Dubbelklik op het icoon van Norton in je systeemtray.
Nu moet je of privacy of ads uitschakelen.
Als je toch niet zo graag rommel op je pc wilt hebben raad ik je toch aan het na je bezoek aan Geinoord weer terug te zetten.
Als je toch een blanco pagina houdt dan zou ik het verder niet weten. Ik heb zelf geen zin die ads en privacy uit te zetten.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.