help mij

Status
Niet open voor verdere reacties.

1-4 utreg

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2006
laast is er bij ons een nieuwe beveiliging (virus sofware) geistaleerd nu kan ik niet meer op de site bijvoordbeeld www.klimboom.tk het gaat allen om site's met .TK wie kan mij hier antwoord op geven om hier toch naar toe te gaan als vast bedankt

Wlke merk is er geinstalleerd.

dat weet ik dus niet maar heeft dat iets met die sofware te maken ??

Is het soms norton, de icoon staat rechts in de balk.

Ga in die virusscanner naar de configuratie. En kijk meteen even hoe hij heet :D Dat is wel handig!
En zet ook even een link hier neer van een site waarop jij niet kunt komen. Dan kunnen we zelf testen.
Sommige site krijg ik ook maar deels omdat ik ads heb uitgeschakeld.

Elisa zei:
Ga in die virusscanner naar de configuratie. En kijk meteen even hoe hij heet :D Dat is wel handig!
En zet ook even een link hier neer van een site waarop jij niet kunt komen. Dan kunnen we zelf testen.
Sommige site krijg ik ook maar deels omdat ik ads heb uitgeschakeld.
http://www.klimboom.tk/

Bij mij doet hij het ook, maar als ze noton heeft zou ze de reclame moeten onderdrukken.

Het punt is dat topicstarter helemaal niets ziet.
Dus zelfs die reclame niet :)

Elisa we horen morgen wel wat zijn probleem precies is,

ey nou denk dat ik nieuw norton heb hij staat rechts onderin me balk stukje naast de klok
de site waar ik op wil komen is www.geinoord11.tk maar ik kan op allen site's die van .tk niet komen dus dat vind ik gewoon raar en hoe kan ik dit uitschakelen want voor dat die man de computer heeft opgefrist kon dit wel (norton internet security)

Ik krijg nu een prachtige witte pagina :)
Maar, vanwege de goede raad van Guus heb ik ook mijn (aparte) popupblokker maar aangezet.

Zonder popupblokker gelukkig ;) ook een witte pagina.

Dubbelklik op het icoon van Norton in je systeemtray.
Nu moet je of privacy of ads uitschakelen.
Als je toch niet zo graag rommel op je pc wilt hebben raad ik je toch aan het na je bezoek aan Geinoord weer terug te zetten.
Als je toch een blanco pagina houdt dan zou ik het verder niet weten. Ik heb zelf geen zin die ads en privacy uit te zetten.

kan je het mischien wat beter uit leggen want weet niet veel vna dit soort zaken (kan het ook te maken hebben met me firewall van norton internet security)

Misschien heb je mijn bericht niet gelezen?
Als je toch niet zo graag rommel op je pc wilt hebben raad ik je toch aan het na je bezoek aan Geinoord weer terug te zetten.
Als je toch een blanco pagina houdt dan zou ik het verder niet weten. Ik heb zelf geen zin die ads en privacy uit te zetten.

Elisa zei:
Misschien heb je mijn bericht niet gelezen?

jawel maar snap het niet ,heb mij berichtje niet gelezen:confused:

Als je nou een precies doet wat ik schreef dan kom je in de configuratie van Norton.
Norton beveiligt je tegen ads. Laten we zeggen vervelende dingen die men je op het web probeert aan te smeren.
Wanneer ik van een site een handig plaatje wil downloaden voor mijn cd dan krijg ik die foto niet in beeld. Norton zit me dan dwars. Op die site probeert men iets op je pc te zetten en dat kan varieren van een cookie tot ranzige toestanden.
Omdat ik toch dat plaatje wil moet ik dus Norton uitzetten. Wel zet ik em dan zo snel mogelijk weer aan.
Het moet dus wel de moeite waard zijn om Nortons regels te dwarbomen.

Ook met die privacy beschermt Norton je op een bepaalde manier.

Op de een of andere manier is er op die site van Geinoord iets wat Norton niet bevalt. Dat denk ik omdat hij ook bij mij niet wilde laden.
Je zul dus je beveiliging even wat zwakker moeten zetten.
Begin maar met het TIJDELIJK uitschakelen van ads en kijk of dat helpt.

Laatst bewerkt:
hij doet het nog steeds niet ,hier voor hadden we norton 2005 volgens mij en toen deed die het wel vind het erg raar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan