photodraw werkt niet goed meer met printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelhorjus

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
ik heb microsoft photodraw op de pc staan, verder windows xp, van de een op het andere moment werkt de printer, een phaser 8400dp niet goed meer, slechte afdrukken en niet kleurecht etc. soms korrelig, heb deze printer nodig voor folders.
printer is verder goed, genoeg inkt etc. wat is het probleem......
hoop dat iemand me kan helpen, ben ten einde raad.:( :( :(

Klopt, ik had 'm inmiddels alweer verwijderd. Ik zag net te laat dat ik je vraag niet goed genoeg had gelezen. Mijn reactie was namelijk de vraag aan jou of andere applicaties ook slecht printen, maar het antwoord op die vraag staat al in jouw vraag.
Aangezien ik geen ervaringen met Photodraw heb zou ik dus ook niet kunnen zeggen in welk menu je wat aan moet klikken om het probleem op te lossen. Vandaar dat ik mijn bericht weer had verwijderd.

bij 1 topic houden zeggen jullie steeds, niemand kan mij hier dus mee helpen..........
stel gewoon de vraag op een aantal manieren zodat de kans groter is dat iemand het weet.
heb hier best wel een beetje moeite mee!!!
hoop dat er alsnog iemand is die mij helpt, zit echt omhoog.

Het is best mogelijk dat je er moeite mee hebt dat je je vraag maar 1x mag stellen maar het staat nu zo in de huisregels
Plaats een bericht altijd maar 1 keer op de site.

Dus elke vraag die op deze lijkt gaat op slot en wordt doorverwezen naar deze huidige vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan