hotmails verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
hoi ff vraagje als ik me emails van hotmail wil verwijderen blijven ze staan hoe kan dat?
dus hij geeft aan wil je ze verwijderen en dan zeg ik ja en verwijder ze maar na dat ik dat heb gedaan staan ze er nog?

Dat heb ik ook al gehad, maar na enkele keren proberen, lukte het uiteindelijk wel.
Ik denk dat het aan de server van hotmail ligt, dat daar ergens iets niet in orde is met de scripts of programmatie.

Greetz : Jer:cool:en.

ok maar het is toch wel gek dat hun dat niet opmerken dan heb het al een tijdje daarom

Da's juist, zeer eigenaardig.

Ze zijn er mee bezig;)

Heb van de week contact gehad vanwege een ander probleem, maar toen kreeg ik een mooi overzicht waarmee problemen waren die ze proberen op te lossen.

Hey, thx :thumb:, da's goed om weten.

Hotmail even afsluiten en opnieuw aanmelden....Je kunt je box maar 1 keer per dag deleten...iedere aanmelding ziet ie als een nieuwe dag in feite. Of dit normaal is weet ik niet maar bij mij werkt het zo wel in ieder geval.

Blood zei:
Hotmail even afsluiten en opnieuw aanmelden....Je kunt je box maar 1 keer per dag deleten...iedere aanmelding ziet ie als een nieuwe dag in feite. Of dit normaal is weet ik niet maar bij mij werkt het zo wel in ieder geval.
Niet mee eens. Ik kan hem zo vaak legen als ik wil. Ook zonder opnieuw aan te melden.

Klopt gewoon niet helemaal bij Hotmail. Dit heeft niks te maken met het maar 1 keer per dag mogen deleten.

Het is wel zo dat die automatisch iedere dag wordt geleegd.

Hotmail ?????

rve123 zei:
Niet mee eens. Ik kan hem zo vaak legen als ik wil. Ook zonder opnieuw aan te melden.

Klopt gewoon niet helemaal bij Hotmail. Dit heeft niks te maken met het maar 1 keer per dag mogen deleten.

Het is wel zo dat die automatisch iedere dag wordt geleegd.

Hotmail

Hallo ik heb ook een soortgelijk probleem , heb voor beide zonen een hotmail account aangemaakt zodat ze lekker kunnen msn'en.
Nu heeft 1 er 95 ongelezen berichten op , maar als ik ze aanvink en delte wil doen moet ik steeds opnieuw inloggen zonder dat er ook maar iets verdwijnt.

Wie o wie zegt me hoe ik alle mail kan deleten /

Bvd en mvg

Misschien een tip...

maak in outlook een "http" account ( internet mail) aan voor hotmail
je kan je mail net zo behandelen als je pop mail, heeft bij mij nog nooit geen error opgeleverd.
Behalve dan als de server van hotmail weer eens plat ligt :p

PC animal zei:
Misschien een tip...

maak in outlook een "http" account ( internet mail) aan voor hotmail
je kan je mail net zo behandelen als je pop mail, heeft bij mij nog nooit geen error opgeleverd.
Behalve dan als de server van hotmail weer eens plat ligt :p

Nieuwe hotmail accounts kunnen niet meer in outlook of outlook express ingevoert worden tenzij je een betaalaccount hebt

m@rio zei:
Nieuwe hotmail accounts kunnen niet meer in outlook of outlook express ingevoert worden tenzij je een betaalaccount hebt

Je hebt helemaal gelijk, slip of the mind van mij. :thumb:
"twas al wat laat denk ik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan