ConnAPI.DLL is weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannic

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2004
Hoi,

Mijn broer heeft waarschijnlijk e.e.a. teveel weggegooid. Hij krijgt nu een foutmelding van ConnAPI.DLL
In "zoeken" kan hij het niet vinden.
Hij kan ook zijn telefoon niet aansluiten, terug in de tijd, cd laden,etc.

Zijn PC is een amd 2800 met 512 MB geheuge en 160 HD.
De Service dienst van Windows zegt dat het een Stopfout veroorzaakt door een apparaatstuurprogramma betreft.

Heeft iemand een tip?

Deze even downloaden en in de system32 map zetten, die is te vinden in de windows map. Hopelijk is het probleem dan opgelost..

Tarabass bedankt voor de snelle reaktie. Ik heb je oplossing doorgegeven en als het gelukt is hoor je het.

idd ook Bandit bedankt. Ik wist niet dat hij zelf ook lid bij helpmij werd. Hij heeft in ider geval het nut ervan ingezien.:thumb:

Ik zag het. Hij heeft XP Home. Was dat bestand van XP pro? Bij mij staat het er ook niet in. Heb het kennelijk niet nodig want hij draait als een zonnetje!:)

Is voor allebij hetzelfde,en hij heeft een apparaat wat dat gebruikt

Zou de fout toch ergens anders in kunnen zitten?

Zal hij dat eerst opnieuw in moeten stellen denk dat daar het probleem dan zit

Laat hem eens kijken in Apparaatbeheer of hij gele vraagtekens heeft ,zo ja daar de drivers van laten installeren

Ok heb ik doorgegeven.
Hoop dat het lukt.
Helaas moet ik nu stoppen. Geef morgen feedback. THX

Als het vervangen/plaatsen van die .dll niet wil moet hij eens proberen om het progje voor zijn telefoon opnieuw te installeren. Waarschijn gaat het om een nokia en is met het verwijderen van deze software de dll verwijderd. Is die nokia suite nog niet van de pc af dan even opnieuw installeren dus deinstalleren en zorgen dat alle resten van het progje verwijderd zijn, afsluiten en na 30 sec. de pc weer opnieuw opstarten. Dan pas opnieuw installeren..

Thx ik geef het door. Ondertussen heeft hij nog geen succes gehad. Hij wil eigenlijk windows opnieuw installeren. Immers, z'n dvd werkt ook niet meer.

Ok dat was het. Hij heeft geen foutmeldingen meer. Alleen het programma van Nokia (N70) werkt niet.
Ik geloof dat daar meer klachten over bestaan.

Ook het programma van Nokia werkt nu weer. Hij heeft een andere kabel tussen PC en Nokia N70 gebruikt.
Allen die meedachten bij deze bedankt:thumb:

zou je mogelijk ook het dll bestandje kunnen posten voor XP pro??

alvast bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan