tft scherm schoonmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem2002

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2001
Hallo,

weet iemand hoe ik mijn tft scherm kan schoonmaken, er zitten erg veel strepen op, ik deed het met glassex maar dat ging niet zo mooi.

Koop bij AH een microvezel raamdoek, en dan gewoon met lauw water.

Glassex lijkt mij niet al te best, kan je scherm wel eens dof van worden.

Zo heb ik vandaag een nieuw tft scherm gekocht....en heb me laten verleiden om ( volgens de verkoper een dommannetje...zo blijkt..) screen cleaning wipes van Fellowes te kopen, om de zojuist gekochte tft en mijn laptop schermpjes mee schoon te maken.

Nou heb het getracht bij 1 laptop....streept als de hel...en laat een doffe waas achter, toch staat er op de verpakking:
Voorbevochtigde alcoholvrije doekjes zijn veilig voor laptops, pda's, beeldschermen en tv's en voorkomen het opbouwen van statische elektriciteit.

Toch maar weer een doekje met wat water....en het scherm is weer schoon

Goedenavond,

Ik heb bij de action office wipes gekocht een enige tijd geleden.
Op mijn notebook doen ze het prima, eveneens als het beeldscherm die een glanscoating heeft.

Op mijn monitor van de pc die geen glans coating heeft doen ze het ook prima zonder strepen achter te laten.
Op de LCD TV doen ze het ook prima.

Nog geen problemen ondervonden tot zo ver. Ik moet altijd wel harder boenen dan het gemiddeld persoon aangezien iedereen in mijn huis rookt en deze mensen gebruiken ook mijn laptop.

Met vriendelijke groet,
Thomas
ICTer te Audiologisch Centrum Zwolle

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan