vervormd beeld - media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

freedom

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2006
Berichten
187
Hallo,

Ik heb sinds het opnieuw installeren van windows XP, het probleem dat wanneer ik iets wil bekijken via de media player, het beeld soms totaal vervormd is (allerlei felle kleuren door elkaar) - maar dus niet altijd!

De drivers voor de videokaart had een kennis voor mij van het net gedownload, omdat het vreemd genoeg niet op mijn windows XP cd aanwezig is. Betekent dit dat ik misschien andere drivers moet downloaden voor de videokaart of kan het ook aan iets anders liggen?

Alvast bedankt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt erop dat de verkeerde drivers zijn geinstalleerd. Wat voor videokaart heb je??
Als het een nvidia kaart is kan je op www.nvidia.com kijken hier zijn de laatste drivers te vinden.
 
Trustno1 zei:
Het lijkt erop dat de verkeerde drivers zijn geinstalleerd. Wat voor videokaart heb je??
Als het een nvidia kaart is kan je op www.nvidia.com kijken hier zijn de laatste drivers te vinden.
Waar kan ik zien wat voor videokaart ik heb LOL? Ik heb even bij apparaatbeheer gekeken, maar ben niets wijzer geworden.
 
BANDIT123 zei:
Dat kan je bekijken met Everest
Bedankt, ik heb het al geinstalleerd en zag dit staan:

videokaart: RADEON X700 SE Secondary (512 MB)
videokaart: RADEON X700 SE (512 MB)

??
 
Laatst bewerkt:
freedom zei:
Bedankt, ik heb het al geinstalleerd en zag dit staan:

videokaart: RADEON X700 SE Secondary (512 MB)
videokaart: RADEON X700 SE (512 MB)

??
Dan ga je even naar ATI en haal je de goede drivers op en installeer die.
Wel de oude drivers eerst verwijderen
 
Laatst bewerkt:
Als ik bij software kijk zie ik NVIDIA drivers, dat is kennelijk de verkeerd geinstalleerde software.
 
freedom zei:
Als ik bij software kijk zie ik NVIDIA drivers, dat is kennelijk de verkeerd geinstalleerde software.

Ja dat is verkeerd ! Kijk in Software of je het daar kan verwijderen ,anders in de dir waar het staat de Uninstaller
 
Ik heb al "ATI Catalyst Control Center" op mijn pc zie ik lol, dat betekent toch dat ik de juiste drivers heb? Ik snap het dus niet.
 
Verwijder die maar eens en start nieuw op,kijk dan eens wat het doet
 
Je bedoelt verwijderen en opnieuw installeren? zal het doen..
 
Zou het niet weten,bij mij spelen ze goed af.
En als je Ati verwijder en alleen met de windows drivers??
 
BANDIT123 zei:
Zou het niet weten,bij mij spelen ze goed af.
En als je Ati verwijder en alleen met de windows drivers??
Volgens mij hetzelfde.. je bedoelt ATI verwijderen en verder niets installeren denk ik?

ATI Catalyst Control Center is toch wel de juiste, niet? Kan het zijn dat ik iets niet heb geinstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
Het is te proberen ,want je kaart kan ook overweg met de standaard drivers van XP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan