usb probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ziza
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ziza

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2005
Hai!

Zodra ik meer dan 2 usb apparaten ga aansluiten doet mijn keyboard 't niet meer(die is ook usb). 'T gebeurd steeds wanneer ik de 3e usb aansluiting wil gebruiken voor m'n mp3 speler, moet ik misschien opnieuw drivers installeren voor de usb aansluitingen zelf? Zal toch niet hoeven neem ik aan, die drivers worden immers geleverd bij de usb apparaten. Zouden de aansluitingen stoffig zijn of iets anders misschien?

Heeft iemand enig idee?

MvrGr.

Gebeurd dat alleen als je de mp3 speler gebruikt? Of maakt het niet uit wat als derde apparaat wordt aangesloten?

Trustno1 zei:
Gebeurd dat alleen als je de mp3 speler gebruikt? Of maakt het niet uit wat als derde apparaat wordt aangesloten?

Zal 't ook eens proberen met m'n digitale camera...

Het kan zijn dat de drivers bij de mp3 speler het probleem geven.

Trustno1 zei:
Het kan zijn dat de drivers bij de mp3 speler het probleem geven.

Bij mijn digitale camera geeft ie geen problemen, dus dan maar drivers van mp3 speler opnieuw installeren. Ik hoop dat 't daaraan ligt...

Bedankt in ieder geval.

Zijn er op de site van de mp3 speler geen drivers te vinden? De kans is namelijk groot dat als je hem opnieuw installeert dat het nog steeds problemen geeft.

Trustno1 zei:
Zijn er op de site van de mp3 speler geen drivers te vinden? De kans is namelijk groot dat als je hem opnieuw installeert dat het nog steeds problemen geeft.

Ja maar dat zullen waarschijnlijk toch dezelfde drivers zijn die ik bij m'n mp3 speler kreeg? Denk ook dat 't probleem zich zal blijven voor doen, kan 't proberen natuurlijk...

Het zou kunnen dat de fabrikant nieuwe drivers heeft geplaatst als er problemen met de oude zijn. Misschien zijn er meerdere personen met hetzelfde probleem als jou en is er een update voor geplaatst. Ik zou daar eerst even naar kijken.

Trustno1 zei:
Het zou kunnen dat de fabrikant nieuwe drivers heeft geplaatst als er problemen met de oude zijn. Misschien zijn er meerdere personen met hetzelfde probleem als jou en is er een update voor geplaatst. Ik zou daar eerst even naar kijken.

Ja, ga ik nu doen.

Voor mijn mp3 speler zijn alleen drivers voor Win98 te downloaden op sweex site, dus dan maar mijn cd- rom erbij pakken.

Als je op windows xp draait heb je misschien niet eens drivers nodig. In windows xp wordt deze misschien al standaard herkend. ALs je toch de windows 98 drivers hebt geinstalleerd kan dat misschien wel het probleem veroorzaken.

Trustno1 zei:
Als je op windows xp draait heb je misschien niet eens drivers nodig. In windows xp wordt deze misschien al standaard herkend. ALs je toch de windows 98 drivers hebt geinstalleerd kan dat misschien wel het probleem veroorzaken.

Tamelijk vreemd, ik heb zo'n verloopstukje(in het geval je geen usb aansluiting hebt) op de usb stekker van mijn keyboard gezet ipv direct de usb stekker in usb aansluiting en nu ineens geen problemen meer. Alsof het dus aan dat stekkertje lag, maar ben wel weer blij dat m'n mp3 speler icm keyboard weer werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan