Conflict met recovery cd Medion na update door flashen van bios

Status
Niet open voor verdere reacties.

GLGriffioen

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Nadat ik mijn MSI-6701 (Oem Medion MD5000) moederbord het geupdate door een nieuwe firmware te flashen, heb ik conflicten gekregen met de recovery cd Medion.
Tijdens de installatie (terugzetten naar de aankoop toestand) loopt het proces vast en krijg ik meldingen dat de cd niet hoort bij mijn PC :mad: . Dit probleem was ik kwijt toen ik de backup van de originele firmware terug heb geflashed. Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Waarom Bios Updaten ,was of is daar en reden voor?

Vindt het wel vreemd ja,dat dat zo gebeurdt .

Zou er dan op de recover een verwijzijg staan naar het versie Nr van Bios .

En als je na voltooien van de Install Bios Update al geprobeerd?

In mijn moederbord MSI-6701 (Medion MD5000) zit vanuit de fabriek een bug in de firmware die problemen geeft met USB 2.0 aansluitingen. Volgens Medion zou er in de nieuwe firmware (geen gemodificeerde versie) een fix voor dit probleem zijn. Vandaar het flashen. Dit werkt ook wel, maar niet met USB 2.0 (USB 2.0 webcam :mad: ).

Alles ging in eerste instantie goed, totdat ik mijn recovery cd moest gebruiken....:o

GLGriffioen zei:
In mijn moederbord MSI-6701 (Medion MD5000) zit vanuit de fabriek een bug in de firmware die problemen geeft met USB 2.0 aansluitingen. Volgens Medion zou er in de nieuwe firmware (geen gemodificeerde versie) een fix voor dit probleem zijn. Vandaar het flashen. Dit werkt ook wel, maar niet met USB 2.0 (USB 2.0 webcam :mad: ).

Alles ging in eerste instantie goed, totdat ik mijn recovery cd moest gebruiken....:o

En de Bios Update van MSI durf je zeker niet aan?Is wel een risico ,weet het!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan