ongewenste startpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schul

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Hoe verwijder ik een hardnekkige ongewenste startpagina van "usa.autodesk.com"
Via de normale weg kon ik de ongewenste startpagina niet weg krijgen.Daarna zijn tevergeefs diverse spy-malware programma's er op losgelaten.
w.o. "Ewido" "Spybot-Search & Destroy" "AgentRansack"" CCleaner" "Ad-Ware SE Personal" "Hijackthis" "Hoster" enz. enz.

Via de zoekprogramma heb ik geprobeerd na te gaat ik welke mappen "usa.autodesk.com" staan en willen verwijderen. Deze naam is nergens terug te vinden op een kladblok na.

In het register onder de sleutel HKU ~~~~/Software/Microsoft/Seach Assitant/ACMru /5604 drie waarde namen gevonden van "usa.autodeck.com" die heb ik verwijderd, na eerst het bestand naar mijn documenten heb geëxporteerd. Ook dit heeft geen resultaat.

Ook ben ik lid van ASO zij hebben mij uitgebreid geholpen doch zonder resultaat.

Ik weet niet waar ik het nu verder moet zoeken, misschien komt er nu een gouden tip.
Bij voorbaat dank

Vr. gr. Jan

Laatst bewerkt:
Doe het allemaal eens in veilige modus, en kijk ook eens in de windows\system32 map naar onbekende bestanden van een recente datum.

Lange Pier zei:
Doe het allemaal eens in veilige modus, en kijk ook eens in de windows\system32 map naar onbekende bestanden van een recente datum.

Het is ook allemaal in veilige modus gedaan.

Ik heb windows\system32 map met verkenner nagelopen en zie geen onbekende bestanden (er zijn wel een hoop bestanden die mij niet aanspreken) doch niet van een recente datum (ik denk aan 2006)

Ook ben ik lid van ASO zij hebben mij uitgebreid geholpen doch zonder resultaat.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan