Betanden lopen vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miriiam

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2003
Ik heb hetzelfde probleem: werken in Word lukt wel maar zodra ik iets op wil slaan gaat het mis. Het ligt volgens mij niet aan Word maar aan Verkenner, ik kan in de Verkenner ook niet veel doen en met Excel gebeurt hetzelfde. Ik heb systeemherstel al geprobeerd tot ruim een maand terug maar dat helpt niet. Help mij! gr. Miriam

Doet zich dit ook voor met andere niet msoffice bestanden?

reactie op jean

nee, dwz in elk geval niet met Outlook (overigens ook MS office...). Wel met Excel en bv. jpg in Verkenner.

Miriam

Zijn dat bestanden die met een eerdere versie van office zijn gemaakt dan 2003?

Pas iets gelezen op dit forum over een fout die hier op lijkt. dit wordt veroorzaakt door de laatste veiligheidsupdate van windows. Bij mij was het zo dat ik in ieder geval via Exel geen bestanden meer kon openen. Alles liep dan vast. Er bestaat inmiddels een patch. Zou te maken moeten hebben met HP-software, maar daar ben ik niet helemaal zeker van. In ieder geval: na het installeren van die patch was bij mij het probleem weer verholpen.

gelukt!!!???

Ik heb inderdaad een HP printer dus ik heb jullie tip gevolgd, geen idee wat er gebeurde het ging allemaal heel snel. Maar.... de problemen lijken voorbij! Heel veel dank!!!

Dankjewel Gezina. Ik was die draad kwijt en hoopte dat iemand Miriam verder kon helpen met mijn suggestie. Mooi dat het met deze een-twee is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan