Bernhardus
Gebruiker
- Lid geworden
- 16 mei 2006
Hoi,ik heb 2 oudere laptops met op de ene laptop windows98se,en de andere laptop is geheel geformateerd,hoe zet ik nou een goed werkende netwerk bootdisk diskette in elkaar en wanneer herkent de lege laptop eventueel de BARTS netwerk bootdisk ??om via de lege laptop waar de geformateerde harddisk in zit contact te maken via een crossover kabel om de windows98se op de lege laptop waar de geformateerde harddisk in zit de windows98se over te zetten,beide laptops hebben een pcmcia netwerk kaart,en hoe herkennen de beide laptops elkaar,ik heb het al geprobeerd met aansluitingen op een router van het merk sitecom model no DC-202v5, en hoe sluit ik de kabels precies aan om eventueel de beide laptops elkaar te laten herkennen,mijn internet aansluiting is een kabel aansluiting (geen adsl),en hoe maak in nou een nieuwe map en hoe deel ik nou een nieuwe map onder windows98se,ik ben hier al een poosje mee bezig,maar het lukt me helaas nog steeds niet,wie heeft voor mij eventueel goed en duidelijk advies hiervoor ??